خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌ الزمان(عج) خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به ۵۴۰ نیروی وظیفه در سپاه اصفهان

سردار مجتبی فدا از پرداخت ۵۴۰ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به نیروهای وظیفه سپاه که در دوره های مهارت آموزی شرکت و مدارک لازم را کسب کرده اند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۷۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان اصفهان در جشنواره حضرت علی اکبر سربازان سپاه استان گفت: نگاه ویژه و برخود صحیح با نیرو های وظیفه همواره یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با فرماندهان نیروهای مسلح بوده است.

سرتیب پاسدار مجتبی فدا با بیان اينکه که طبق دستور فرماندهی معظم کل قوا( مد ظله)نیرو های وظیفه حتما باید در دوران خدمت باید یک مهارت را کسب کنند افزود: تاکنون ۵۴۰ نفر از نیرو های وظیفه ای که در دوره های مهارت آموزی سپاه در استان شرکت کردند تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه سربازی با قبل از انقلاب خیلی تفاوت پیدا کرده، تاکید کرد:قبل حتی سربازان خدمتکار شخصی افراد می شدند اما الآن طبق آیین نامه انضباطی نیرو های مسلح کسی حق رفتار خلاف چهار چوب و قانون با نیروی وظیفه را ندارد.

سردار مجتبی فدا خاطر نشان کرد : مجموعه سپاه که عمدتا سربازان بسیجی را جذب می کند و سعی کرده نسبت به مسایل فرهنگی ، اعتقادی و ورزشی نیرو های وظیفه اهمیت دهد .

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان در پایان گفت: نام این جشنواره مزین شده به نام حضرت علی اکبر علیه السلام تا جوانان عزیر وظیفه، با تأسی به سیره و منش آن حضرت که همان سیره رسول الله است راه زندگی خود را ترسیم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار