خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدوی گفت: به امید خدا دشمنان شکست سختی از ملت مظلوم یمن خواهند خورد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۵۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی خطیب نماز جمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ۲۱ دیماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت شهادت فداییان اسلام و عرض تسلیت شهادت امام هادی(ع) وتبریک میلاد امام باقر (ع) عنوان کرد: عظمت ماه رجب به واسطه اموری است که در این ماه واقع شده است. اموری که در این ماه واقع شده، در ماههای دیگر نیست؛ لذا عبادت در این ماه، با عبادت در ماههای دیگر متفاوت است. از اعمال بسیار مبارک این ماه که در جامعه به ویژه در بین جوانان رونق گرفته است، آئین معنوی اعتکاف است. این سنّت حسنه از برجسته ترین و مهمترین توصیه های دینی است که پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) به گونه ای ویژه بدان اهتمام داشته اند.

خطیب نماز جمعه الوند افزود: از زمانی که مردم مظلوم غزه زیر هجمه شدید رژیم صهیونسیتی قرار گرفتند، گروه تروریستی داعش در راستای منافع صهیونیست‌ ها گام برداشته است.
گروه‌ داعش با فعال‌کردن هسته‌های خفته خود و ارتکاب عملیات تروریستی و انتحاری در کشورهای حامی فلسطین، علاوه بر منحرف کردن افکار عمومی جهان از تداوم نسل‌کشی در غزه، تلاش کرده است در مسیر عملیات‌های محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی سنگ‌اندازی و با راه‌اندازی عملیات تروریستی، بازیگران محور مقاومت را درگیر بحران‌های داخلی کند.
در یک دهه اخیر داعش تنها در راستای منافع رژیم صهیونیستی گام برداشته است.

حجت الاسلام مهدوی گفت: جنایت تروریست‌ها در کرمان و احتمالا در مواردی از این قبیل با چند هدف انجام شده و می‌شود: القای ناامنی در جمهوری اسلامی ایران؛ وارد‌کردن کشورمان به جنگ با رژیم صهیونیستی؛زیرسؤال‌بردن اعتبار بازدارندگی ایران؛ امنیتی‌سازی فضای جامعه و تأثیر بر مشارکت در انتخابات آتی .

وی افزود: امروز هم مستکبران عالم آمریکا و انگلیس با تصویب قطعنامه در شورای امنیت فکر می‌کنند که مجوز حمله به مردم مظلوم یمن را دارند ولی انصارالله یمن در برابر این متجاوزان ایستاده‌اند هدف دشمنان منحرف کردن از جریان جنگ غزه است ولی به امید خدا شکست سختی از ملت مظلوم یمن خواهند خورد.

حت الاسلام مهدوی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم ، با اشاره به قدرت بی‌نظیر نقش‌آفرینی مردم، حضور و پرچم‌داری ملت در هر عرصه و میدان را، راهبرد موثر و راهگشای امام خمینی و نظام اسلامی؛ و بی‌انگیزه کردن و بیرون کشیدن مردم از صحنه را، راهبرد دشمنان سرزمین پاک ایران به‌‌ویژه آمریکا و صهیونیزم خواندند و تأکید کردند: هرکسی در هر جایی زبان گویا، اثرگذار و مخاطب دارد، باید با معرفت‌افزایی، مردم را به حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و انتخابات فراخواندند.

ایشان، تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت‌های مهم را یکی از ترفندهای دشمن برای خارج کردن مردم از صحنه دانست و بیان کرد: تمسخر راهپیمایی اربعین، تردیدافکنی درباره احترام مردم به سردار بزرگ ما و همچنین ایجاد تردید در زمینه حضور با عظمت مردم در جشن‌های مذهبی مانند غدیر و نیمه شعبان از نمونه‌های سیاست راهبردی دشمن برای بیرون آوردن مردم از میدان است.

وی درپایان افزود؛ رهبری در خصوص قضیه اندوه‌بار کرمان فرمودند: این فاجعه به معنی واقعی ملت ما را مصیبت‌زده کرد، البته ما اصراری نداریم که این و آن را متهم کنیم اما اصرار داریم عوامل واقعی و پشت پرده موضوع را شناسایی و آنها را سرکوب کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار