خبرهای داغ:

اعزام ۵۰۰ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: در اردوهای راهیان پیشرفت و امید آخرین دستاوردهای نظامی و دفاعی کشور در معرض دید قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۸۷
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه، بسیج دانش‌آموزی دو برنامه کلیدی و مهم در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در اردوهای راهیان پیشرفت و امید آخرین دستاوردهای نظامی و دفاعی کشور در معرض دید قرار گرفته است و جامعه هدف از آن بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه، در اردوهای پیشرفت و امید تاکنون در کشور ۳۰۰ هزار نفر مشارکت کردند، افزود:بسیج دانش‌آموزی با کمک آموزش و پرورش، دستگاه‌ها و نهادها، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین تا به حال ۱۶۰ هزار دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اعزام کرده است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای پیشرفت و امید تا پایان سال مشارکت به ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد، خاطر نشان کرد:تا پایان سال تعداد اعزام‌های دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب تا پایان سال به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای پیشرفت و امید را برنامه‌های کلیدی عنوان شده دانست و افزود: دانش‌آموزان در اردوهای پیشرفت و امید از مظاهر پیشرفت کشور بازدید می‌کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار