خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین حادثه تروریستی کرمان را بسیار غم انگیز و غم بار خواند و گفت: دشمن ما بزدلانه و ناجوانمردانه مردم، بی گناه و مظلوم و عاشق را با تیرها و گلوله های خود مورد هدف قرار داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۷۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیح مستضعفین ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه‌ی جمعی از مردمان عزیز کرمان ایران اسلامی در مسیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان و مزار شهید القدس شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در حادثه تروریستی کرمان، جمله‌ی زیبایی که حضرت آقا در جلسه‌ی مردم خوزستان به کرمان فرمود: نجابت مردم کرمان را به زیبایی دیدم و هم جمله‌ی زیبایی شهید سلیمانی را که در وصیتنامه اش از مردم کرمان خواست که در پای ولایت و کنار ولایت بایستند و این را به عینه و به چشم خود دیدم. بعداز حادثه تروریستی همان موکب ها، همان جمعیت، همان محبت مردم در کرمان موج می زد؛ و مشهود شد که مردم چقدر نجیب هستند و پای ولایت ایستاده اند.

ای کاش من به جای این دختر عزیز یکساله و دوساله تکه تکه شده بودم 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اذغان داشت: دشمن چقدر بزدلانه و ناجوانمردانه مردم مظلوم و عاشقی که با همه‌ی وجودشان گامی برای استحکام درونی شان بر می دارند و عاشق هستند. این مردم به هیچ کسی گناه یا ظلمی نکردند؛ مردم مظلوم مخصوصا دختران، اطفال و نوجوانان را مورد هدف انفجار خود قرار می دهند؛ این چه دشمنی است.

 

چرا این اتفاق افتاد و چرا امثال این اتفاق ها رخ می دهد؟
این دشمن کیست؟

سردار معروفی با بیان اینکه سیطره‌ی دشمن را به نام حکومت و دولتی می گذارند، افزود: داعش را آمریکا در مقابل دولت و حکومت اسلامی ما دولت سازی کرد؛ یعنی اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب محمدی.

 

شهید سلیمانی عصاره ملت ایران

وی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، جان و قلب شماست که به نمایندگی از ملت بزرگ ما، انقلاب اسلامی، سرباز امام و حجت خدا سیطره این جمعیت از خدا بی‌خبر، کافر و مشرک واقعی و این غده‌ی سرطانی را از جهان اسلام کند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: شکل مدیریت فیزیکی دشمن به عنوان یک حکومت باقی نماند؛ عمق خدمتت رسانی شهید سلیمانی عزیز در چارچوبه ی انقلاب اسلامی به ایران اسلامی و ملت بزرگمان و بشریت بود.

خدمت رسانی شهید سلیمانی فقط به شیعیان، مسلمین، جبهه‌ی مقاومت نبود

سردار معروفی خدمات و خدمت رسانی حاج قاسم سلیمانی را متعلق به جهان اسلام دانست و اظهار کرد: اگر این غده سرطانی کنده نشده بود، امروز اروپا با این حرکت‌های تهاجمی و انتحاری درگیر می شد. امنیت امروز اروپا مدیون تفکر انقلاب اسلامی و تفکر شهید سلیمانی که تفکر ملت بزرگ ایران و اسلام اهل بیتی است.

 

ملت ایران، قاسم سلیمانی های زمان هستند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین یادآورد شد: دشمن دنبال یک اسلام سازی دیگری در جهان اسلام بودند. شهید سلیمانی کسی بود که سیطره‌ و دولت دشمن را از بین برد، دشمن را از ریشه قلع و قمع کرد و فراری داد.

 

وی ادامه داد: معلوم است دشمن آن کسانی که این فکر غنی اهل بیتی، استحکام درونی و پیش روندگی درون جامعه را تحمل نمی‌کند. کسانی که قلب آن روز را زدند تا قلب جهان اسلام از کار بیفتد، امروز فقط قلب هشتاد و پنج میلیون، ملت بزرگ ایران قاسم سلیمانی شد دیگر توان تحمل ندارند.

 

سردار معروفی افزود: مشهود است در استانی، شهری که کمتر از نیم درصد مردم، قاسم سلیمانی را ندیدند؛ امروز زیباترین عکس آن شهید عزیز داخل خانه هایشان است. همه اقوام، شیعه و سنی، شهید سلیمانی را قهرمان، مدرسه درس آموز و هویت خود می دانند و دشمن تاب و توان سلیمانی ها و نسل سلیمانی ملت بزرگ ایران را ندارد.

 

وی بیان داشت: نرم‌افزار امروز در حوزه‌ی تقریب و وحدت برای ایستادگی و مقاومت، جهاد و شهادت و برای عزت و شرف مستحکم تر و منسجم تر شد. دشمن برای جلوگیری از ترویج مکتب، مکتب را می زند؛ و سعی می کنند رعب و وحشت در درون آن ایجاد کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز، قاسم سلیمانی از مرز جنسیت عبور کرد و در اندیشه‌ی زیبای اهل بیتی زنان و مردان ما نقش بست. این دشمن تاملی ندارد، تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی، آن فرد مروج تفکر، و هم آن زائری که حضور پیدا کرده، و تولید قدرت برای اهل بیت و انقلاب اسلامی می‌کند، را مورد هدف تیرهای خود قرار می دهد.

 


وی افزود: این دشمنی که ناجوانمردانه این چنین مردم را شهید کرد؛ جای مشخصی ندارد، دشمن در لانه ها مثل موریانه خزیده و ناجوانمردانه دست به انتحار می زند، دشمن ما مرد نیست که در یک صحنه نبرد روبرو با ما بجنگد؛ نه با طفل ما، کودک ما و دختر مظلوم و معصوم ما.


سردار معروفی اظهار کرد: خانواده های شهیدان در این چند روزهم تنها خواسته خودشان را بیان کردند؛ آنها فقط و فقط می خواستند به دیدار مقام معظم رهبری بروند و هیچ خواسته دیگری نداشتند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جریانات دشمن در داخل ایران و خارج ایران اذعان داشت: این جریانات ما را در مسیرمان مستحکم تر می کند و فلسفه حکمت آمیز "ما ملت امام حسینیم" و "ما ملت شهادتیم" را بهتر تعبیر و نمایان می کند.

 

وی افزود: این روند اجازه نمی دهد که ما بترسیم و بترسانیم، نلرزیم و نلرزانیم بلکه استحکام داشته باشیم، نجابت مردم بر ما بیشتر تکلیف می کند که تکیه‌گاه واقعی مردم و سپر بلای واقعی مردم باشیم، ما باید برای این ملت تکه تکه شویم؛ که این چنین پای انقلاب، دین، شرف و ناموس ایستادند.

 

سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین حضور پرشور مردم و مقاومت و ایستادگی شان در صحنه ها را بی بدیل خواند و بیان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم، مسئولیت ما را در صحنه‌ی کارزار سخت افزار و نرم افزار بیشتر می کند؛ صحنه بیشتر به ما نهیب می زند که مراقب کلام نورانی امامتان و عمل کردن به فرامین امامتان را جدی‌تر داشته باشید و بیشتر مراقب باشید، چون بزرگ شدید و بزرگ هستید.


وی افزود: صحنه نهیب می زند شما عظمت و شرف دارید و بازیگر حقیقی و واقعی شدید، دشمن می خواهد این قاعده را بر هم بزند، می خواهد، مشغول سازی درست کند؛ و ما باید این را برای ملت بزرگ مان، انقلاب عزیزمان و ایران اسلامی تبدیل به یک فرصت کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای عزیزی که در همین حاددثه تروریستی کرمان شهید شدند، اهل تسنن و گروه های متفاوت هستند؛ ما ترکیبی از اقشار مختلف در بین شهدای حادثه تروریستی کرمان را می بینیم؛ پس ما بیشتر باید احساس کنیم و بنی‌هاشم خیمه‌گاهی باشیم که حقیقت انقلاب اسلامی، خیمه‌گاه اهل بیت علیهم السلام است.

   

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار