با حکم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی :

معرفی مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز خلیج فارس

با حکم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی ، محسن رئیسی مدیر کل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس (هرمزگان) شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۷۴
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

امروز با حضور حسن عابدینی معاون امور استان های صداوسیما در سالن آب منطقه‌ای هرمزگان ، آئین معارفه مدیر کل جدید برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محسن رئیسی را به عنوان مدیر کل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس (هرمزگان) منصوب کرد.

رئیسی پیش از این قائم مقام مرکز خلیج فارس بود.

عدالت گستری و هویت محوری دو راهبرد رسانه ملی

معرفی مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز خلیج فارس

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: طبق سند تحول، صدا و سیما عدالت گستری و هویت محوری را به عنوان دو راهبرد اساسی در دستور کار قرار داده است.

عدالت و هویت محوری دو راهبرد رسانه ملی

در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در بندرعباس افزود: انتخابات یکی از موضوعات اساسی پیش‌رو است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر این موضوع و جهاد تبیین تاکید کرده اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب صدا و سیما را آسایشگاه، آوردگاه، قرارگاه و دانشگاه دانستند که باید با فتنه‌هایی که ضد کشور و انقلاب اعمال می‌شود مقابله، و در آن از همه ظرفیت‌ها از جمله فرهنگی، سیاسی و نخبگانی استفاده شود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: از ۸ ماه پیش تاکنون راه اندازی کانال‌های محلی بر اساس حوزه‌های انتخابیه شکل گرفته است.

عابدینی افزود: روزانه دو ساعت برنامه در هریک از این کانال‌ها مبتنی بر زیست بوم منطقه پخش می‌شود.

وی گفت: زمینه برای تبلیغات داوطلبان نیز در صدا و‌سیما فراهم می‌شود که با هماهنگی شورای نگهبان، وزارت کشور و صدا و سیما کمیته‌ای در این حوزه شکل گرفته است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی افزود: برای این منظور، تاکنون امکانات فنی برای ۱۳ استان کمتر از چهار حوزه انتخابیه فراهم شده است.

عابدینی ابراز امیدواری کرد؛ داوطلبان مجلس بتوانند با ارائه برنامه‌های خود در کانال‌های استانی، زمینه برای جذب رای مردم فراهم کنند و مردم هم بر اساس سلایق خود داوطلبان موردنظر خود را انتخاب کنند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی با دیگر کشور‌ها تفاوت دارد، افزود: جهاد تبیین در رسانه عینی است و این موضوع بویژه در حوزه انتخابات بسیار با اهمیت است.

عابدینی گفت: صدا و سیمای استانی باید بر اساس زیست بوم منطقه خود عمل کنند و تاکید بر جذب نیروی بومی نیز توجه به این موضوع است.

وی با بیان اینکه باید استان‌ها و توانمندی آن‌ها در قاب رسانه ملی دیده شود، گفت: در استان‌ها کارشناسان، نخبگان، فعالان فرهنگی و اقتصادی و سیاسی خوبی حضور دارند که می‌توانند در رسانه ملی حضور یابند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با محکومیت حادثه تروریستی در کرمان گفت: دشمن حتی از زائران شهید سلیمانی کینه به دل دارد و می‌ترسد.

عابدینی گفت: آمریکا و استکبار جهانی در ۲۰ سال گذشته ۵ راهبرد را اجرا کرده که شکست خورده اند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی افزود: راه اندازی جنگ مذهبی در منطقه و ایجاد داعش یکی از راهبرد‌های دشمن بود که با هوشیاری و مقاومت فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی جلوی این راهبرد و جریان تکفیری گرفته شد.

عابدینی گفت: آن‌ها اکنون جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی را عامل شکست‌ها می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم به مخاطبان فارسی زبان در حاشیه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: صدا و سیما میتواند در آینده ارتباط خود را از طریق ماهواره با کشور‌های همسایه گسترش دهد و برنامه‌هایی به زبان عربی تولید کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: اکنون به واسطه برنامه‌های خوب صدا و سیما سطح آگاهی مردم افزایش یافته است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید اعتماد مخاطب هرچه بیشتر جلب شود و با این کار گرایش مخاطبان به رسانه‌های بیگانه کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: گستره رسانه ملی با هم‌افزایی با جبهه مقاومت افزایش می‌یابد و این حرکت رسانه‌ای سنگینی که در جریان غزه شروع شده برای تقابل با جبهه مقاومت است.

وی گفت: برای نخستین بار فرزندی از استان و از بدنه صداوسیمای خلیج فارس، سکان این رسانه مهم را در استان بر عهده گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان هم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور مردم در انتخابات افزود: دشمنان میخواهد حضور مردم پای صندوق‌های رای کمرنگ شود، اما با تلاش رسانه‌ها از جمله صدا و سیما، نقشه دشمن خنثی می‌شود.

احسان کامرانی افزود: مردم استان همیشه در انتخابات حضور پرشور داشتند و امسال نیز مشارکت بیش از ۶۰ درصدی خواهند داشت.

در ادامه این مراسم از خانواده شهید اکرامی نیز تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار