خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

حجاب موجب صیانت و سلامت فرد، خانواده و جامعه است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه حجاب موجب صیانت و سلامت فرد، خانواده و جامعه است، گفت: در جاهلیت مدرن غربی، در غرب هویت و شخصیت زن زنده به گور شده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۹۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع اعضای هیئت رزمندگان شهرستان تویسرکان به تبیین جایگاه حجاب در فرهنگ اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مسیری که جوامع غربی در مبارزه با حجاب طی کرده‌اند برایشان ارمغانی جز عدم طهارت و پاکی نسل، بی‌بند و باری و فساد گسترده اخلاقی نیست.

وی نگاه مسموم غربی به زن را صرفا لذت جویی و منحصر در تن و بدن برشمرد و گفت: این نگاه آلوده باعث منهدم شدن جایگاه مهم‌ترین کانون اجتماعی که خانواده است، شده، و در اثر تنزل خانواده، مسیر تربیت نیز تخریب شده و جایگزین‌های نامبارکی را امروز برای خانواده در غرب شاهد هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نگاه اسلامی به زن عنوان کرد: در نگاه اسلامی زن یا دختر است، یا همسر است و  یا مادر، که برای این ۳ شأن جایگاه ویژه و نگاه مقدسی در متون دینی ما وجود دارد.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای زنان کشور ما گفت: آنها نگران پوشیدن روسری  توسط زنان در ایران هستند، اما نگران دانشگاه نرفتن دختران افغانستانی، نداشتن حق رانندگی زنان عربستانی و هزاران تعدی و آزار در کشورهای اروپایی و آمریکایی در حق زنان نیستند؛ چراکه هم و غم آنها نگاه آلوده حیوانی است و برهنگی هدفشان است نه رشد علمی و شکوفایی استعدادهای بانوان.

گلچهره با بیان اینکه حجاب موجب صیانت و سلامت فرد، خانواده و جامعه است، اضافه کرد: اگر در جاهلیت قدیم جسم زن زنده به گور می‌شد، در جاهلیت مدرن غربی، در غرب هویت و شخصیت زن زنده به گور شده است.

وی عنوان کرد: در ایران به برکت انقلاب، زنان کشور ما آزادانه درس می‌خوانند، شاغل می‌شوند و حقوق مهم اجتماعی دارند و همین موضوعات است که موجب حقد و کینه دشمنان می‌شود.

حجاب موجب صیانت و سلامت فرد، خانواده و جامعه است

حجاب موجب صیانت و سلامت فرد، خانواده و جامعه است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار