حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور گفت: طبیعت حق باطل این است که از اول تاریخ بشریت حق و باطل در نبرد بودند ولی علی رغم همه این فتنه انگیزی‌ها و نامهربانی‌ها و کج فهمی‌ها و بعضی از کشور انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار روی پای خود ایستاده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۳۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
طبیعت حق باطل این است که از اول تاریخ بشریت حق و باطل در نبرد بودند

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، نشست روشنگری و بصیرتی جهاد تبیین ویژه علما و ریش سفیدان و بزرگان منطقه با حضور مهمان و سخنران برنامه حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران و معاون سیاسی فرماندار و دیگر اعضای شورای اداری و بسیجیان شهرستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طبیعت حق باطل این است که از اول تاریخ بشریت حق و باطل در نبرد بودند ولی علی رغم همه این فتنه انگیزی‌ها و نامهربانی‌ها و کج فهمی‌ها و بعضی از کشور انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار روی پای خود ایستاده است.


وی افزود: دشمن به محض اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در گوشه گوشه مملکت فتنه‌ها به پا کردند از کردستان تا سیستان و بلوچستان و هرجا که امید داشتند می‌توانند توطئه‌ای کنند تیری پرتاب کردند و تیرشان به خطا رفت جنگ تحمیلی رو بر این نظام تحمیل کردند و ۸ سال بهترین جوانان ما از این انقلاب دفاع نمودند.


حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد: بزرگان یکی از کشورهای اطراف گفته بود فقط کاش ما ۲۴ ساعت رهبری داشتیم رهبری داریم الحمدلله رهبری داریم که جهان را رهبری می‌کند در سال ۸۸ به هشت ماه طول کشید و در ۹ دی رهبری سخنانی را بیان کرد که این فتنه پایان یافت ما چنین رهبری داریم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: دشمن تلاش کرد که ما نباشیم، آنها گفتند که این انقلاب ۴۰ سالگی را نخواهد دید و یا گفتند که ایران شش ماه دیگر را نخواهد دید اگر رهبر جامعه رهبر الهی باشد جامعه هم به طرف الهی بودن پیش خواهد رفت.


وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که اگر فتنه‌هایی که بر علیه ایران برنامه‌ریزی شده بر علیه هر کشوری برنامه‌ریزی می‌شد ظرف چند ماه یا چند سال از هم می‌پاشید، ادامه داد: این انقلاب اسلامی است که بالغ بر چهل و چند سال روی پای خود با اقتدار ایستاده است، زیرا مردمانی قوی و با اقتدار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که ما در کشور مشکل داریم، مشکل ضعف مدیریتی در بعضی از مدیریت‌ها کشور داریم ولی قابل حل است، ادامه داد:  امروز مشاهده می‌کنید در صنایع دفاعی موشک چند هزار کیلومتری می‌سازد.

مولوی محمد اکبر پسکوهی گفت: ما امروز مشاهده می‌کنیم کسانی که اعتقاد به اسلام ندارند و شاید مذاهب دیگری دارند با تصاویری که از رسانه‌ها پخش می‌شود و جنایات اسرائیل و آمریکا را مردم جهان می‌بینند امروز به اسلام پناه می‌آورند و دین اسلام را راه نجاتی برای خود می‌بینند

وی افزود: شاید در سال‌های گذشته مشاهده نمودیم دیدیم از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی و جنایات داعش را همه مردم جهان دیدند و چهره اسلام را در دید جهانیان زشت جلوه دادند ولی امروز چهره واقعی اسرائیل برای جهانیان قابل مشاهده است و خیلی از کسانی که امروز دین ندارند یا مسیحی یا یهودی هستند دین اسلام را انتخاب نموده و مسلمان می‌شود

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار