به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها نشست بصیرتی با عنوان امیدافزایی در پایگاه الزهرا سلام الله علیها در جونقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۱۹
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ مربی صالحین پایگاه با تبریک فرخنده میلاد با سعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره بر امید در جامعه اظهار کرد: امید یکی از موضوعات مهم و کاربردی برای پیشبرد امور فرد و جامعه به‌ حساب می‌آید که یکی از ابزارهای دستیابی به آن برخورداری از مهارت‌های مختلف زندگی است، خانواده‌ای که مهارت‌های لازم را دارد، امیدوار است و چنین خانواده‌ای در کنار رسیدن به اهداف و موفقیت‌ها، نسلی موفق تربیت خواهد کرد.

زهرا خسروپور، افزود: تقویت روابط عمومی‌ها منجر به انتقال درست تلاش‌های صورت گرفته و در نتیجه امید افزایی در جامعه خواهد شد.

مربی صالحین، با اشاره به نقش مهم امید آفرینی در جامعه و زندگی،گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار مردم کرج، فرمودند" امید، بزرگترین قوّه محرّکه انسان است. امید به پیروزی، امید به پیشرفت و امید به موفقیّت، هر انسانی را به حرکت وادار می کند. اگر شما بخواهید هر انسان فعّال و سرزنده و شادابی از حرکت بیفتد، کافی است او را ناامید کنید. اگر ناامید کردید، دست های فعّالْ سست خواهد شد؛ زانوان فعّال و استوار به لرزه خواهد افتاد".

 وی ادامه داد: یأس و نومیدی جلوی رشد و پیشرفت را می گیرد و افق آینده را تیره و تاریک جلوه می دهد.

مربی صالحین، در پایان تاکید کرد:خوشبختی واقعی و سعادت جاودان در مطلوب اندیشی و امید به آینده خلاصه می‌شود و آن‌که از امید به آینده، بهره‌ای ندارد با ناامنی روانی، دغدغه خاطر و وسوسه‌های فزون‌خواهانه، در اوج قدرت مادی نیز، هیچ ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار