حضور استاندارد در کنار تراکتورسازی متضمن کیفیت تولیدات

تبریز- مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: حضور استاندارد و ارتباط و همکاری تنگاتنگ با تراکتورسازی متضمن کیفیت تولیدات این گروه بوده و از منظر استاندارد کیفیت تولیدات تراکتورسازی بسیار خوب است.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۷۶
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی صحرایی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: تراکتورسازی مجهز به بسیاری از آزمایشگاه های ارزیابی و کیفیت در تعیین سطح نوع و سایر موارد می باشد که از سطح بالایی برخوردارند و حتی تعدادی از آزمایشگاه های این مجموعه همکار استاندارد بوده و در بحث استاندارد سنجی تولیدات در سطح کشور نیز خدمات ارائه می کنند.

وی اظهار داشت: استفاده از پتانسیلهای این آزمایشگاههای و همچنین تقویت آن ها باتوجه به ارتباط فی مابین استاندارد و تراکتورسازی در دستور کار سازمان ملی استاندارد قرار دارد.

صحرایی با اشاره به اینکه استاندارد از منظر نظارتی حامی مصرف کننده بود تاکید کرد: در عین حال در کنار واحدهای تولیدی مانند تراکتورسازی بودن استاندرد نیز جنبه حمایتی و پشتیبانی برای تولید محصولات با کیفیت و عرضه به مصرف کنندگان دارد.

این مقام مسئول از بالا بردن ارزش تولیدات با استفاده از مقیاسهای استانداردسازی را مورد تصریح قرار داد و اضافه کرد: وقتی تولیدات با این برآیندهای استانداردی مطابق داده شوند زمینه حضور در بازارهای جهانی را ممکن ساخته و در نتیجه شاهد ارز آوری برای کشور خواهیم بود.

وی در عین حال تراکتورسازی را برند ملی خواند و گفت: تراکتورسازی نه تنها برای آذربایجان که برای کشور باعث افتخار و مباهات است و تلاش تک تک کارکنان آن برای تولید محصولی که در امنیت غذایی کشور تاثیر دارد ستودنی است.

معاونت مهندسی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این بازدید به نقش سازمان استاندارد در فرایند تایید نوع محصولات جاری و جدید تراکتورسازان شامل تراکتورهای شالیزار، تراکتورهای کابین دار و کامیونت های خودروسازان دیزلی و جایگاه این اقدامات در توسعه فعالیتهای تراکتورسازی تاکید کرد.

به گفته امیر جدیری فیضی تراکتورسازی دارای 4 آزمایشگاه کالیبراسیون( انداز گیری دقیق)، استاندارد محصول( مرکز تست تراکتور)، تست موتور، مواد و شیمی می باشد که 3 آزمایشگاه کالیبراسیون، استاندارد محصول و تست موتور همکار سازمان ملی استاندارد بود و آزمایشگاه مواد و شیمی در حال طی مراحل جهت اخذ گواهینامه مربوطه به منظور همکاری با استاندارد می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها