به مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم،بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی در فرهنگسرای باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۷۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛حجت الاسلام ناصری، با تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها،به بیان رشادت و از خودگذشتگی سردار شهید اشاره کرد و گفت:بی‌شک سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت و امت بود.

وی ادامه داد: حضرت امام علی بن ابیطالب علیه السلام یاران شجاع و با وفایی داشتند اما به مالک فرمودند که تو بهترین، با وفاترین، شجاع‌ترین و متقی‌ترین یاران من هستی و بعد از شهادت مالک، حضرت امام علی علیه السلام محزون شد و بر منبرگریست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، افزود:همه رفتار، اعمال و سخن سردار دلها برای رضای خدا بود و دلی محکم و استوار داشت و فردی ولایتمدار،مردم‌دار و مردم یار بود و در جبهه‌های حق علیه باطل چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت.

وی ،با اشاره بر شهادت حاج قاسم اظهار کرد: اگر دشمن می‌دانست که با شهادت سردار سلیمانی این قدر جهان اسلام در مقابل استکبار وحدت پیدا می‌کنند و ید واحده می‌شوند، هرگز دست به چنین اشتباه بزرگی نمی‌زد و شاید خطر وجود حاج قاسم به مراتب برای آن‌ها کمتر از شهادتش بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، به دو آزمون بزرگ الهی ملت فهم و انقلابی ایران اشاره کرد و گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نیز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، که مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور با بصیرت، پر شور و حماسی در انتخابات و انتخات اصلح، بار دیگر دشمنان را ناکام می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار