خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: عملکرد سردار دلها یک عملکرد تحولی در سطح منطقه بود ؛طوری که توانست باعث تثبیت تفکر مقاومت در کشورهای اسلامی بشود.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۶۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

عملکرد سردار دلها یک عملکرد تحولی در سطح منطقه بود/باید اطرافیان را نسبت به ابعاد مختلف انتخابات آگاه کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گلزار شهدای کرمان در آزادشهر با اشاره به مقام زن در قرآن و روایات گفت: احترام زن بیشتر از مرد در قرآن و روایات یاد شده و با آمدن اسلام زن‌ها در جامعه شأن و و مقام بالایی یافتند.

ایمانی نسبت به جایگاه مهم سپاه قدس در زمان شهید سلیمانی و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد افزود: عملکرد سردار دلها یک عملکرد تحولی در سطح منطقه بود ؛طوری که توانست باعث تثبیت تفکر مقاومت در کشورهای اسلامی بشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار داشت: شهدای عزیز راهشان را رفته اند اما ما نیز وظیفه داریم که در قدم اول راه شهدا را ادامه بدهیم و در قدم دوم پیرو ولی فقیه باشیم که امام راحل به زیبایی فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

این مقام مسئول در پایان به موضوع مهم و حیاتی انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در اسفند امسال در پیش داریم که می طلبد که حضور گسترده در این میدان داشته باشیم و همینطور در اطرافیان خود وظیفه داریم آن ها را نسبت به ابعاد مختلف انتخابات آگاه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها