خبرهای داغ:
پیام تسلیت سردار حسن حسین نژاد، فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: ۹۵۶۸۱۱۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج)، فرمانده این یگان با پیامی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و شهادت هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل میباشد

انا لله و انا الیه راجعون

 

حادثه دلخراش تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن گروهی از هموطنان عزیز شد، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.

 

زائرانی که عاشقانه به شوق زیارت مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادتش به کرمان شتافته بودند، هدف حمله تروریستی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم قرار گرفته و به شهیدان پیوستند.

 

️ایادی و اذناب دولت غاصب صهیونیستی، پس از روسیاهی در طراحی و اجرای پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی، همه تلاش خود را برای کینه‌توزی علیه مردم صبور و مقاوم ایران به کار گرفتند. این تروریست‌های اجاره‌ای و اربابان آدم‌کش آن‌ها از مردم نستوه ایران و حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان نماد مقاومت و مجاهدت این ملت شریف پاسخ‌های دندان‌شکنی گرفته بودند به‌گونه‌ای که از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم هراس داشتند و آن را به خاک و خون کشیدند.

 

بی‌گمان، آمران و عاملان این جنایت به‌زودی سزای این حرکت مذبوحانه را خواهند دید.

 

اینجانب ضمن تسلیت به امام زمان و مقام معظم رهبری و محکومیت این حمله تروریستی،از خداوند متعال مسئلت دارم تا با دست انتقام الهی خود، مسببین جنایتکار این حادثه را به سزای اعمال ننگین خود برساند.

 

 

سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین نژاد

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) استان خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها