معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان طی بیانیه‌ای این اقدام را محکوم و تأکید کرد: ترس از مکتب حاج قاسم لرزه بر اندام طاغوتیان و شیاطین انداخته که حتی حضور مردم در کنار مزار حاج قاسم را برنمی تابند. دشمنان بدانند تربیت شدگان مکتب شهید سلیمانی روز به روز بیشتر، مصمم‌تر و با اراده قوی در جهت دفاع از اسلام و انقلاب در میدان حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۲۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در محکومیت اقدام تروریستی کرمانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله تروریستی به شرکت‌کنندگان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان که منجر به شهادت بیش از صد نفر و مجروحیت بیش از دویست نفر شد، طی بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین
حمله وحشیانه و سبوعانه تروریست اسرائیلی و آمریکایی را که در کرمان منجر به شهادت و جراحت تعدادی از زائران حرم سید الشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گردید را شدیداً محکوم نموده و این حرکت غیر انسانی و غیر منطقی که توسط جریان استکبار و اندک عناصر خود فروخته آن‌ها در داخل صورت گرفت، موجبات حزن و اندوه و تأثر ملت ایران و هم جامعه اسلامی را فراهم ساخت، به مردم عزیز ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.
ترس از مکتب حاج قاسم لرزه بر اندام طاغوتیان و شیاطین انداخته که حتی حضور مردم در کنار مزار حاج قاسم را برنمی تابند. دشمنان بدانند تربیت شدگان مکتب شهید سلیمانی روز به روز بیشتر، مصمم‌تر و با اراده قوی در جهت دفاع از اسلام و انقلاب در میدان حاضر می‌شوند.
این بار نیز رژیم غاصب کودک کش، خبیث و آمریکای جنایتکار در اوج جنایت در سالروز ولادت حضرت زهرا (ع) و معمار کبیر انقلاب و در سالگرد شهادت سردار دلها، در میان خیل دلدادگان این شهید عزیز و زائر مزار مطهرش دست به جنایتی نابخشودنی زده و تعداد زیادی از هموطنان را به خاک و خون کشیدند و کام امت اسلام و ملت شریف مان ایران را تلخ کردند. این جنایت تروریستی گویای اوج رذیلت و دنائتِ دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت آمیز به امید واهی خروج از بحران خود ساخته‌ای است که در آن گرفتار آمده اند.
بدیهیاست که تمامی دستگاه‌های دیپلماسی، امنیتی و نظامی کشور با استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی، حقوقی، بین المللی برای محکومیت جهانی این حمله بزدلانه پیگرد و تعقیبآمران و مباشران تروریست را تا سر حد پاسخی دندان شکن و بازدارنده و منزوی کننده این رژیم صهیونیستی و حامیانشان چه در داخل و چه در خارج را در پی داشته باشند.
جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی، شهادت هموطنان عزیز و بی گناهمان را در حادثه تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ و همچنین شهادت مردم بی گناه و بی دفاع غزه در سه ماه گذشته و شهادت مجاهدان ترور شده محور مقاومت و شهید عزیزمان سید رضی موسوی را به محضر امام عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه مردم شریفمان تسلیت و تهنیت عرض می‌نماییم و از خداوند بزرگ نصرت و ظفر رزمندگان اسلام را در جنگ با استکبار و صهیونیسم مسئلت داریم؛ و به تمامی جهانخواران و ایادی آنان اعلام می‌داریم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده ایم و با ولایت فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) عهد و پیمان می‌بندیم که دست همه دشمنان را از دین و آئین و خاک مقدس مقاومت کوتاه می‌کنیم.
والسلام دی ماه ۱۴۰۲.

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
آخرین اخبار