دشمن بداند همچنان مقهور اراده الهی و حقانیت نظام و ملت مؤمن، انقلابی و هوشمند ایران اسلامی بوده و خواهند بود

دشمن قسم خورده نه تنها از حاج قاسم می‌ترسید بلکه از عکس و فیلم و تصویر و صدای این شهید بزرگوار هم می‌ترسد، جنایت امروز نشان داد که استکبار از زائران و مکتب حاج قاسم هم وحشت دارد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۰۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در راستای محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

اقدام تروریستی بمب گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.

دشمن قسم خورده نه تنها از حاج قاسم می‌ترسید بلکه از عکس و فیلم و تصویر و صدای این شهید بزرگوار هم می‌ترسد، جنایت امروز نشان داد که استکبار از زائران و مکتب حاج قاسم هم وحشت دارد.

اما دشمن این را خوب باید بداند که همانطور که رهبرمان گفت: «شهید سلیمانی برای آمریکا خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است»

استکبار جهانی و دشمنان ملت، در رأس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تروریسم تکفیری و ضدانقلاب اسلامی بدانند همچنان مقهور اراده الهی و حقانیت نظام و ملت مؤمن، انقلابی و هوشمند ایران اسلامی بوده و خواهند بود و ارتکاب اینگونه جنایات شیطانی، عزم و اراده ایرانیان در تداوم راه روشن انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، شهیدان و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خللی ایجاد نخواهد کرد و این جنایت را محکوم می کنیم.

شهادت مظلومانه زنان، کودکان و مردانی که به عشق قهرمان ملی کشورشان به زیارت مزار حاج قاسم عزیز رفته بودند و مورد حمله تروریست‌های استکبار قرار گرفتند را تسلیت عرض نموده، یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی می‌داریم و به خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت داریم.


سازمان بسیج 

ارسال نظرات
آخرین اخبار