یادواره ی خانگی و آبروی محله در منزل مادر شهید مرادعلی سعیدی در روستای ابواسحاق برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۸۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ همزمان با فرخنده میلاد باسعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میلاد موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجلیل از مقام والای مادر و گرامیداشت روز زن و چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، یادواره خانگی در منزل شهید مرادعلی سعیدی و دیدار با مادر شهید مراد علی سعیدی برگزار شد.

پاسدار شهید مرادعلی سعیدی یکم فروردین ۱۳۳۵، در روستای ابواسحاق از توابع شهرستان فلارد در خانواده‌ای مذهبی و متدین به دنیا آمد. بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ وارد سپاه شد و خدمات زیادی برای کشور انجام داد و در سال ۱۳۶۱ از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان «لردگان» راهی آموزش نظامی شد و بعد از طی کردن آموزش نظامی به جبهه نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

پس از مدتی پاسداری از میهن اسلامی برای عضویت در سپاه ثبت نام کرد و پس از آن مدت سه ماه در یکی از پادگان‌های نظامی تهران مشغول فراگیری آموزش‌های نظامی شد. او پس از اینکه لباس مقدس پاسداری را بر تن کرد، عازم کردستان شد و به دلیل لیاقت، شایستگی و شجاعتی که داشت فرماندهی گروهان ضربت امام حسین علیه السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرانشهر به ایشان محول شد.

از این شهید بزرگوار یک پسر و دو دختر به یادگار مانده؛ وی هفدهم خرداد ۱۳۶۵ با سمت فرمانده گروهان در سروش‌خان سنندج توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش، به شهادت رسید و مزارش در گلستان شهدای زادگاهش قرار دارد.

در این مراسم ریاست اداره آموزش و پرورش به همراه حجت الاسلام خداوردی و فرماندهان بسیج دانش آموزی  حضور داشت.

ارسال نظرات