استاندار یزد گفت: ما پای آرمان جبهه مقاومت و مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی محکم ایستاده‌ایم و تا نابودی اسرائیل این نهضت و این مقاومت را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۶۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی با اشاره به حادثه ناگوار شهادت جمعی از مردم کرمان در مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این حادثه ناگوار و غم‌انگیز را خدمت تمام ملت ایران به ویژه مردم کرمان تسلیت گفته و امیدوارم خداوند به خانواده این عزیزان صبر جمیل عنایت فرماید.

استاندار یزد ادامه داد: ما ملت شهادتیم، ملت امام حسین (ع) هستیم و اینگونه جنایت‌ها باعث نمی‌شود که ما از آرمان‌های خود عقب‌نشینی کنیم.

وی افزود: ما پای آرمان جبهه مقاومت و مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی محکم ایستاده‌ایم و تا نابودی اسرائیل این نهضت و این مقاومت را ادامه خواهیم داد.

فاطمی عنوان کرد: به فرموده امام راحل هر خونی که ریخته شود، ملت ما زنده‌تر می‌شود؛ ملت ما صحنه را ترک نخواهد کرد و انشاالله با حضور گسترده مردم در انتخابات با اتحاد خود سیلی محکمی به دهان دشمن خواهیم زد و خون این شهدا را حفظ کرده و انتقام خون‌شان را خواهیم و عاملان این جنایت مجازات خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار