خبرهای داغ:

حاج قاسم رزمنده‌ای تمام عیار بود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، سردار شهید سلیمانی را رزمنده‌‌‌‌ای تمام عیار معرفی کرد که نه تنها در دانش نظامی بی‌نظیر بود، بلکه در عرصه‌ سیاسی، فرهنگی و … نیز به بهترین نحو ایفای نقش می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۳۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد‌. 

‌رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت، یاد و خاطره همه شهدای عزیز که با اهدای خونشان زمینه بصیرت‌افزایی را برای ملت فهیم ایران و دیگر ملل مسلمان و یکتاپرست عالم فراهم کرده را گرامی داشت.

وی گفت: مستضعفان عالم چشم امید به این نظام مقدس بسته‌اند تا رهایی از چنگال استکبار جهانی را به خواست خداوند متعال رقم بزنند.

صحرایی در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت را به تعبیر رهبر معظم انقلاب، به سان قطب‌نمایی معرفی کرد که مسیر یک رزمنده‌ی راه حق را مشخص می‌‌کند.

وی همچنین بصیرت را عامل بسیار مهم هدایت ملت بزرگ ایران در حوادثی همچون ۱۳ آبان، ۹ دی و … دانست و افزود: مؤلفه بصیرت همان سلاحی است که ناخدای کشتی این انقلاب، به واسطه‌ی آن؛ کشتی را به ساحل مقصود هدایت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه سردار شهید سلیمانی را رزمنده‌‌‌‌ای تمام عیار معرفی کرد که نه تنها در دانش نظامی بی‌نظیر بود، بلکه در عرصه‌ سیاسی، فرهنگی و … نیز به بهترین نحو ایفای نقش می‌کرد. فرمانده‌ای که توانمندی‌ها و اقدامات شایسته‌ی او در دوران دفاع مقدس، در مواجه با مسائل شرق کشور، در عراق، سوریه و… زبان‌زد خاص و عام است؛ شخصیتی که با تبعیت از ولایت توانست دست مستضعفان عالم را پُر کند و این نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بصیرت آن مرد الهی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار