معاون بازرسی سپاه قدس گیلان

مولفه قدرت امروز مولفه ائتلاف سازی ملت هاست

به مناسبت شهادت سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سرهنگ پاسدار حسن امینی معاون بازرسی سپاه قدس گیلان و یکی از رزمندگان جبهه مقاومت در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی سردارشهیدسلیمانی را مصداق بارز اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۰۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

مولفه قدرت امروز مولفه ائتلاف سازی ملت هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار حسن امینی معاون بازرسی سپاه قدس گیلان و یکی ارز رزمندگان جبهه مقاومت در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران به مناسبت شب شهادت سپهبدشهیدحاج قاسم از مولفه قدرت گفت و اظهار کرد:به برکت هدایت داعیانه حضرت آقا و مکتب حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت های این شهید عزیز مولفه قدرت امروز مولفه ائتلاف سازی ملت هاست و بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است .

 

  

 سرهنگ امینی با بیان اینکه راهبرد رژیم صهیونیستی بر اساس چهار راهبرد استوار بود افزود:در عملیات طوفان الاقصی چهار راهبرد رژیم صهیونسیتی با شکست مواجه شده است .

 

 وی راهبرد های رژیم صهیونسیتی معروف به بن گورین را راهبرد بازدارندگی ، راهبردهشدار ،بردن نبرد به منطقه دشمن و حفاظت از شهرک نشین ها از حملات هوایی و موشکی عنوان کرد.

 

 سرهنگ امینی به پاس ویژگی های شخصیتی و مدیریتی در عملیات های مختلف سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی را مصداق بارز اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بیان کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار