خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

شهید سلیمانی یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصه‌ی نظامی بود

سردار حمید مازندرانی گفت: سردار سلیمانی در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود
کد خبر: ۹۵۶۷۵۷۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

شهید سلیمانی یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصه‌ی نظامی بود

سردار حمید مازندرانی، فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره)در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: شهید سلیمانی اهل معنویّت و اخلاص و آخرت‌جویی بود و اهل تظاهر نبود. او  یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصه‌ی نظامی بود، در عین حال بشدّت مراقب حدود شرعی بود. مراقب بود که به کسی تعدّی و ظلم نشود. به دهان خطر میرفت امّا جان دیگران را تا میتوانست حفظ میکرد.

وی افزود: سردار سلیمانی در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود؛ ذوب در انقلاب بود. پایبند به خطّ مبارک و نورانیِ امام راحل بود.

مازندرانی تصریح کرد: شخصیّت‌های ایمانی وقتی که ایمان را با عمل صالح همراه کنند، وقتی حرکت جهادی بکنند، محصولش میشود شخصیّتی مثل شهید سلیمانی . جهادش جهاد بزرگی بود، خدای متعال شهادت او را هم شهادت بزرگی قرار داد. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. شهید سلیمانی با حرکات خود و بالاخره با شهادت خود اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام شد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: امپراتوری خبری صهیونیسم در همه‌ی دنیا سعی کردند سردار بزرگوار عزیز ما را متّهم کنند به تروریست؛ خدای متعال صفحه را درست بعکس آنچه که آنها میخواستند ترتیب داد. با رفتن او به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار