خبرهای داغ:

برگزاری سلسه نشست های روشنگری شهید آرمان علی وردی درشهر زهره و هندیجان

سلسه نشست های روشنگری شهیدآرمان علی وردی با دعوت و سخنرانی مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در ناحیه و سالن مرحوم خسروی هندیجان و شهرزهره بخش چم خلف عیسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۲۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، کارشناس سیاسی و مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت ولیعصر( عج ) سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری در سلسه نشست های روشنگری باهمت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

سرهنگ شهریاری در جمع مجموعه فرماندهی ناحیه سپاه هندیجان و سربازان و بسیجیان طرح شهید علی هاشمی حوزه شهیدمزارعی هندیجان و فرهنگیان و ادارات و فرمانداری و روحانیون و بسیجیان خواهر در سالن مرحوم خسروی و شهرزهره بخش چم خلف عیسی با حضور مردم و مجموعه فرماندهی و طرح شهید علی هاشمی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی خواستار بصیرت افزایی و دقت و هوشیاری با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری شد.

سرهنگ شهریاری با تاکید بر پیروزیهای جبهه مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا گفت: جبهه مقاومت حماس با ایمان و استفاده از ظرفیت ها در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل غاصب و آمریکا با تمام وجود مقاومت می نمایند و پیروز میدان در طوفان الاقصی هستند.

وی بابیان انتخابات پیش رو عنوان نمود: انتخابات برای مردم کشور سرنوشت ساز هست و با آگاهی و بصیرت در انتخابات مردم حضوری حماسی و افتخار آفرین داشته باشند .

درپایان قشرهای مختلف مردمی سئوالاتی از کارسناس سیاسی و مسئول معاونت سیاسی سپاه ولیعصر عج خوزستان داشتند که سرهنگ شهریاری با دقت و مستندات به سئوالات پاسخ دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار