خبرهای داغ:

لزوم تبیین و اجرای احکام زکات در جامعه

رئیس شورای زکات حمیدیه بر تبیین و اجرای احکام نورانی زکات در شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۴۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام لفته پور در جلسه شورای زکات حمیدیه که باحضور جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: احکام نورانی زکات باید به درستی تبیین و اجرا شود و متولیان امر باید با تبلیغات لازم، مردم را در عمل به این واجب و دستور الهی ترغیب کنند

وی با بیان اینکه پرداخت زکات وظیفه‌ای الهی است، افزود: عمل به این دستور الهی فقر را از جامعه اسلامی ریشه کن کرده و عدالت را در جامعه گسترش می‌دهد.

حجت الاسلام لفته پور ادامه داد: پرداخت زکات در جوامع اسلامی یک واجب الهی است و مسئولان و متولیان باید نسبت به جمع‌آوری آن تلاش کنند تا به منظور رفع فقر و بهبود زندگی محرومان و نیازمندان هزینه شود.

در ادامه آقای سواری معاون فرماندار حمیدیه ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد شرایط مناسب جهت پرداخت زکات در شهرستان گفت: باید با برگزاری جلسه‌هایی از ظرفیت دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها در جهت تبلیغ امر زکات در بین روستائیان استفاده شود.

در جلسه شورای زکات حمیدیه نماینده، ولی فقیه، امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان، آقای سواری معاون فرماندر، جمشید هاشمی فر معاون مشارکت‌های مردمی خوزستان، حجت الاسلام حاج سعدیان فر، مسئول زکات خوزستان، سرهنگ حیاوی فرمانده ناحیه امام رضا (ره) و اعضای زکات شهرستان، اداره جهادکشاورزی، اداره تبلیغات اسلامی و اداره تعاون روستایی در حضور داشتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار