سالگردشهادت حاج قاسم سلیمانی،سالگردشهدای گمنام وبرنامه نهم دیماه دربخش بنت شهرستان نیکشهربرگزارشد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۱۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، حجت الاسلام والمسلمین وحیدبامری، امام جمعه شهرستان نیکشهرگفت: همزمانی عاقبت بخیری نشانه‌هایی دارد و یکی از این نشانه‌ها علاوه بر شهادت که اوج عاقبت بخیری است دل‌ها در ایران و دنیا متوجه سردار دل‌ها شد یک نشانه دیگر اینکه او در زمان تشییع پیکرش همه افراد از افکار مذاهب و اقوام مختلف حضور داشتند.

وی افزود: نشانه دیگر اینکه برخلاف تصور دشمن همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راه سردار سلیمانی همچنان ادامه دارد شهادت حاج قاسم سندی بر حقانیت و نشانه‌ای برای حیات انقلاب اسلامی بود او حجتی برای زنده بودن انقلاب شد.

سرهنگ حسین نکوئی فرمانده سپاه ناحیه نیکشهرگفت: شهید سلیمانی با فداکاری و رشادت‌های خود در مبارزه برای دین و وطن به زیبایی به همگان درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم آموخت و به برکت خون این شهید بزرگوار خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف در جریان است و بی‌تردید پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مقدس خواهد بود.

وی افزود: حاج قاسم همیشه زنده است و امتداد داشته و خواهد داشت او قهرمان ملی و جهان اسلام است امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم چرا که نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

مختار محسن مبارکی بخشدار بخش بنت گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم بود.

این مقام مسئول در ادامه اذعان کرد: شهید سلیمانی در طول دوران دفاع فرماندهی خود با سازماندهی نیروهای مقاومت در منطقه غرب آسیا محور مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد و به تقویت آن پرداخت دوران ۲۲ ساله فرماندهی شهید سلیمانی در نیروی قدس دوران شکوفایی این نیرو و حضور موثر آن در منطقه قلمداد می‌شود.

ارسال نظرات