خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از برگزاری مسابقات اهداف پروازی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی وگرامیداشت حماسه ۹دی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۶۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درشوشتر وبه همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر مسابقات اهداف پروازی باحضور ۲۰شرکت کننده از نقاط مختلف شوشتر در مجموعه ورزشی شهدای مدافع این شهرستان درپادگان قدس برگزار شد.

سرگردپاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در گفتگوباخبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید سلیمانی گفت؛شهید سلیمانی الگوی بارز یک انسان کاملی بود که راه وهدف آن شهید عزیز در جهت پیروی از ولایت فقیه وائمه معصومین (ع)باعث محبوبیت وعاقبت بخیری او شده است.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این مسابقات ورزشی وفرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد؛ایجاد شور ونشاط،رقابت سالم،صمیمیت وتندرستی فکری از جمله مهمترین اهداف این مسابقات بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر افزود:ازمهمترین واساسی ترین رشته های ورزشی سالم که دردین اسلام هم به آن تاکید شده ،تیراندازی می باشد‌ که برگزاری این گونه مسابقات میتواند نقشه راه خوبی برای برگزاری مسابقات بزرگتر در سطح پایگاههای مقاومت بسیج برادر وخواهر شهرستان باشد.

وی گفت؛امروزه بسیجیان ما باید اصول اولیه تیراندازی را فراگرفته تا بتوانند که در صورت لزوم در ماموریتهای مختلف از آن استفاده به جا کنند.
سرگردشریعتی پور افزود:دراین مسابقات ۲۰ شرکت کننده حضور دارند که به نفرات اول تاششم هدایای نفیسی اهدا خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها