خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي:

مشارکت بالا در انتخابات نشانه انسجام ملي و جمهوريت نظام اسلامي است

تبریز- مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي گفت: مشارکت بالا در انتخابات نشانه انسجام ملي و جمهوريت نظام اسلامي است.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۵۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجيد نجفي در جلسه کميته ارتقای مشارکت مردم در انتخابات، به خصوصيات انتخابات از نگاه مقام معظم رهبري که عبارتند از؛ مشارکت قوي، رقابت واقعي ، سلامت به معناي واقعي کلمه و همچنين امنيت انتخابات اشاره  کرد و اين چهار خصوصيت را بعنوان چراغ راه  انتخابات پيش رو در خانواده بزرگ جهاد کشاورزي استان عنوان کرد.

وي با بيان اينکه چهار مولفه‌اي که رهبر انقلاب براي انتخابات برشمردند، خود نقشه راهي است که مي‌تواند مسير يک انتخابات پر شور را هموار کند و باعث حضور گسترده در انتخابات شود افزود: افزايش مشارکت در سايه روشنگري و تبيين اهميت انتخابات براي مردم و اطلاع رساني شفاف درباره دستاوردهاي نظام براي شهروندان به دست مي آيد.

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي با بيان اينکه مشارکت حداکثري اساس و مبناي انتخابات است گفت: تحقق جهاد تبيين، استفاده از ظرفيت گروه هاي مرجع و فضاي مجازي در افزايش مشارکت مردم عزيز در انتخابات موثر است و بايد به اين نکته توجه کنيم که مردم، شاخص اصلي در افزايش مشارکت انتخاباتي محسوب مي شوند که اگر بتوان اهميت شرکت در انتخابات را براي آنان تبيين و روشنگري کرد، حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي خواهند داشت.

 در پايان جلسه با همفکري و اظهارنظر اعضا جلسه، تشکيل جلسات قرارگاه جهاد تبيين و تبيين مسائل مربوط به انتخابات با تکيه بر فرامين امام راحل و مقام معظم رهبري و استفاده از ظرفيت هاي همکاران و بهره برداران استان در چارچوب قانون نسبت به جشن سياسي با حضور حداکثري در پاي صندوقهاي راي تاکيد شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار