زنجان _ ظهر امروز جمعی از مسئولین سپاه استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۶۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار کرمی،فرمانده سپاه استان، حجت‌الاسلام بیگدلی،مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با حضور در صدا و سیمای مرکز زنجان با محمدجلیل آل‌امین، مدیرکل جدید صدا و سیما دیدار و انتصاب شایسته وی را تبریک گفتند و بر آمادگی سپاه استان جهت ارتقای همکاری‌ها تاکید کردند.

مسئولین سپاه استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند

در این دیدار سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه راهبرد صدا و سیما با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نوعی هم افزایی و انسجام را بدنبال دارد، افزود:این هم افزایی برای دفاع از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب و ارائه خدمات به مردم است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی صدا و سیما روشنگری و جهاد تبیین است، گفت: امروز یکی از مهمترین ماموریت‌های سپاه و بسیج حضور در تمامی عرصه‌ها و ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار جامعه و جهاد تبیین است و سپاه و صدا و سیما اهدافی مشترک دارند.

مسئولین سپاه استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند

سردار کرمی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد:در این دیدار معظم له تمام اقدامات و عملکرد بسیجیان و پاسداران را تشریح کردند و در نهایت ابراز خرسندی کردند، ولی فرمودند سپاه با این ظرفیت می‌تواند خدمات ارزشمند بیشتری ارائه دهد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروزه هجمه‌های بسیار علیه سپاه پاسداران و صدا و سیما وجود دارد، گفت: خوشبختانه نخبگان، صاحب نظران و جوانان بسیار در حوزه‌ها و پایگاه‌ها فعالیت دارند که می‌توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی استفاده کرد.

مسئولین سپاه استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند

انتخابات میدان نبرد است

وی در ادامه گفت: انتخابات میدان نبرد است و باید با تمام توان در آن ورود کرد چرا که دشمن در پی شکست‌های مختلف ناراحت است و بدنبال ضربه زدن به این نظام می‌باشد در حالی که مردم ولایتمدار ایران همواره پشت نظام و رهبری هستند و دشمن باردیگر شکست خواهد خورد.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه استان زنجان در انتخابات بی‌طرف است و هیچ دخالتی ندارد، افزود:هدف ما تامین امنیت و سلامت انتخابات است.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و عزت کشور را به دشمن ثابت خواهد کرد، تصریح کرد:با مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی میتوان یک انتخابات پر شور برگزار و دشمن را ناامید کرد.

مسئولین سپاه استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند
حجت‌الاسلام بیگدلی، مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین رسالت صدا و سیما عمق بخشی، روشنگری و تبیین است، اظهار داشت:رسانه نقش موثری در انعکاس اخبار دارد و می‌تواند از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سپاه استان زنجان در تمامی عرصه‌ها اقدامات ارزشمندی داشته است، گفت: شاخص‌ترین ویژگی این نهاد ایثار و فداکاری است که خوشبختانه در بین تمام پاسداران و بسیجیان دیده می‌شود.

مسئولین سپاه استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند
حجت‌الاسلام بیگدلی در پایان خاطرنشان کرد:هدف ما دفاع از کشور و انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمن است و ما همه در یک سنگریم و برای رسیدن به تعالی تلاش خواهیم کرد و اولویت ما زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

در ادامه محمدجلیل آل‌امین، مدیرکل جدید صدا و سیمای زنجان ضمن قدردانی به هم افزایی و همکاری بیشتر این دو نهاد در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار