خبرهای داغ:
همرزم شهید سلیمانی:

امروز بنیادی‌ترین وظیفه ما توجه به انتخابات است

سردار نوعی‌اقدم با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، گفت: امروز بنیادی‌ترین وظیفه ما توجه به انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۴۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، سردار «رحیم نوعی اقدم» همرزم شهید سلیمانی و از فرماندهان دفاع مقدس امروز (یک‌شنبه) در مراسم سالگرد سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و گرامی‌داشت شهید «سید رضی موسوی» در خیمه حسینی شهدای بسیج ناحیه امام صادق(ع)، با اشاره به نقش اخلاص در موفقیت‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم امروز نیز مانند بر مشکلات فائق آییم باید رابطه خود با خدا را اصلاح کرده و اخلاص داشته باشیم.

وی ادامه داد: نسل امروز ما بايد بدانند كه فرزندان مخلص و پاك ايران اسلامي براي حفظ و صيانت از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي چگونه فداكاري كردند تا با الگوي از شهيدان در برابر جنگ نرم دشمن با همان فداكاري بايستند و از نظام جمهوري اسلامي دفاع كنند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: آمریکایی ها تا زمان ترور شهید سلیمانی فقط در منطقه با او روبه‌رو بودند اما اکنون در کل عالم با شهید سلیمانی مواجه هستند.

وی با اشاره به تلاش استکبار در فتنه۸۸ و برخی همراهان داخلی این فتنه، اظهار داشت: برخی از فتنه‌گران داخلی برای همدستی با استکبار حتی با برخی از دشمنان جلسه برگزار کردند و برنامه‌های بسیاری داشتند تا انتخابات ۸۸ را به تهدید تبدیل کنند ولی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در و بصیرت و ولایت مداری مردم توطئه‌ دشمنان خنثی شد.

سردار نوعی‌اقدم با اشاره به انتخابات پیش‌روی نظام اسلامی، افزود: باید برای بالا بردن مشارکت در انتخابات تمام تلاش خود را به کار گیریم و لذا امروز اساسی‌ترین، بزرگترین و بنیادی‌ترین وظیفه ما توجه به انتخابات است.

وی با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح، تصریح کرد: لازم است علاوه بر روشنگری و جذب حداکثری، در انتخاب اصلح نیز تلاش کرد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، مراسم بزرگداشت «هفته مقاومت» و نهم دی‌ماه روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و همچنین بزرگداشت شهید «سید رضی موسوی» امروز در حسینیه ثارالله ناحیه امام صادق (ع) اصفهان برگزار شد. 

 سردار «رحیم نوعی اقدم» در این نشست بر ضرورت جذب حداکثری تاکید کرد.

این برنامه امروز (یک‌شنبه) در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر ویژه فرماندهان پایگاه‌ و‌ حوزه‌های بسیج خواهر و برادر نواحی امام صادق (ع) و امام رضا (ع) برگزار شد.

در این مراسم فرماندهان و مسوولان نمایندگی ولی فقیه در نواحی امام صادق (ع) و امام رضا (ع) حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها