به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت جلسه روشنگری به نیت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در پایگاه مقاومت بسیج مطهره فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۴۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام یزدان پناه، نهم دی ماه، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت دانست و گفت:نهم دی ماه خروش بصیرانه مردم ، یوم الله دیگری را در تاریخ سراسر مقاومت و غرورآفرین ایران اسلامی به ثبت رساند.

استاد حوزه علمیه، افزود:حماسه مردمی ۹ دی، نه تنها تصویر واقعی از ایمان و امید ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر پیمودن و تحقق تمدن نوین اسلامی را به رخ جهانیان کشید بلکه الگویی ماندگار از بصیرت و استقامت را در جلوی راه ملت های آزادی خواه برای رسیدن به استقلال حقیقی و نفی ظلم و سلطه گذاشت.

حجت الاسلام یزدان پناه، در سخنان پایانی خود خاطر نشان کرد:حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

در این نشست امام جماعت مسجد امیرالمومنین علیه لسلام، مسئول اداره آب ،هیئت امنا و شوراهای خواهر و برادر و مسئولین امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه مقاومت بسیج مطهره حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار