مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری زاهدان از موازین قانونی تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تخطی کرده و نسبت به کسب درآمد‌های بلاوجه قانونی از محل صدور مجوز‌های غیرقانونی اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۸۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان:براساس مشاهدات عینی، گزارشات مردمی و بازدیدهای سرزده مشخص شد که مدیر سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان برخلاف تذکرات و هشدارهای متعدد باز هم در اجرای تکالیف ذاتی و قانونی خود کوتاهی کرده و پاسخگویی مناسبی به نمایندگان مردم ندارد.

در این رابطه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که نامبرده از موازین قانونی تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها تخطی کرده و نسبت به کسب درآمدهای بلاوجه قانونی از محل صدور مجوزهای غیرقانونی اقدام کرده است.

اجاره و فروش قسمت هایی از معابر و پیاده روها و میادین شهری به افراد غیر از جمله دیگر تخلفات این سازمان می باشد که احراز گردیده است.

این فرد همچنین با کوتاهی های محرز، از دسترس خارج کردن تلفن همراه و عدم نظارت دقیق و حضور میدانی در محل های تخلف اعلام شده از انجام تکالیف ذاتی خود سر باز زده است و به گزارشات رسانه ای نیز بی توجه بوده که دلالت بر بی تفاوت بودن وی نسبت به وظایف خودش بوده است.

این فرد در ادامه نسبت به اجرای دستورات قضایی ابلاغ شده نیز کوتاهی های محرزی داشته ‌و‌ در خصوص رفع انسداد معابر عمومی اقدامی نکرده است.

در همین راستا دادستانی مرکز استان علیه مدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان اعلام جرم کرده و برای نامبرده نیز پرونده کیفری تشکیل شده و باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.

ارسال نظرات