رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی:

فتنه ۸۸ فتنه برنامه‌ریزی شده برای براندازی انقلاب یود

تبریز- رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی، فتنه ۸۸ را یک فتنه اساسی و برنامه‌ریزی شده عنوان کرد که هدف آن نیز تیشه زدن بر ریشه اسلام و انقلاب بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۷۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رسول مشهوری در آیین زرگداشت یوم‌الله ۹ دی در فرهنگ‌سرای هشت بهشت شرکت عمران شهر جدید سهند، گفت: با بصیرت مردم با موقعیت شناسی مردم تبریز در ۸ دی و در کشورمان در ۹ دی، طومار فتنه درهم پیچیده شد.

وی با تاکید بر آیه «وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ» ۹ دی را از جمله ایام الله برشمرد و گرامیداشت این روز را ضروری برشمرد و گفت: حماسه ۹ دی نباید فراموش شود و هر ساله باید این روز عزیز که نماد بصیرت ملت ایران است، گرامی‌داشته شود.
حجت الاسلام برگی با اشاره به جریانات فلسطین نیز با بیان این‌که امروز جوانان فلسطینی ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و تانک‌های دشمن را شکار و دیوار آهنین را در هم می‌شکنند، اضافه کرد: جبهه مقاومت اسلامی رژیم غاصب را مورد خفت قرار داده و امروز رژیم مدعی و غاصب صهیونیستی، خوار و ذلیل شده است.
وی در پایان برگزاری انتخابات در کشورمان را نمود بارز مردم سالاری دینی عنوان کرد و بر حضور حداکثری مردم در این صحنه تاکید کرد.

۹ دی؛ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهر جدید سهند نیز در این آیین با بیان این‌که ۹ دی در حقیقت مکتب و اندیشه ما است، اظهار کرد: برخی قطعه‌های تاریخی به مثابه فکر، اندیشه و همچنین مکتب و نقطه‌ عطفی در تاریخ ما است که سالروز ۹ دی نمونه‌ای از این قطعه‌های تاریخی است.

حجت‌الاسلام محمد منیب‌راد در ادامه به اهمیت تبیین و روشنگری در مورد ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید و به برگزاری مسابقه‌ای در راستای تبیین فریضه حجاب در مدارس دخترانه شهر جدید سهند اشاره کرد و گفت: با همراهی دکتر سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند ۵۰۰ جلد کتاب در این رابطه تهیه شده که به خوبی پاسخگوی شبهات جامعه امروزی است.

وی با تاکید بر این‌که این مسابقه در مرحله اول بین ۱۶۲۷ دانش آموز دختر و در مرحله دوم بین ۲۱۶۸ دانش آموز دیگر برگزار خواهد شد، به اهمیت شبهه زدایی در جامعه کنونی اشاره کرد و افزود: نام عمار به دلیل فعالیت‌های شبهه‌زدایانه در تاریخ به جای مانده است و امروز وظیفه ما و به ویژه وظیفه فعالان فرهنگی و افراد موثر جامعه، شبهه‌زدایی و روشنگری در جامعه است.

 این مراسم با بخش‌های مختلفی از جمله اجرای سرود، اجرای زنده نماهنگ، اجرای زنده نمایش و موسیقی و همچنین بخش تجلیل همراه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار