یکی از وعاظ برجسته تبریزی:

خواص در بستر فتنه‌‌ها غربالگری می شوند

تبریز- یکی از وعاظ برجسته تبریزی در آیین بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی در شهرستان میانه، با اشاره به غربالگری خواص در بستر فتنه‌‌ها، گفت: انقلاب اسلامی، غربال عصر ظهور است.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۶۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رسول برگی با بیان اینکه همراهی با انقلاب زمینه همراهی با قیام حضرت حجت(عج) را فراهم خواهد کرد، اضافه کرد: ولایت سکاندار انقلاب است و هرکس ذره‌ای از مسیر ولایت بلغزد، دچار انحراف شده و بازگشتش به مسیر حق و قرار گرفتن در بین پیروان امام زمان(عج) برایش بسیار سخت یا ناممکن خواهد بود.

   استاد حوزه و دانشگاه، ۹ دی را برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ملت ایران عنوان کرد و با اشاره به لغزش برخی از خواص در فضای غبارآلود فتنه۸۸، حرکت بصیرانه مردم در این فتنه را متذکر شد و اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در ۹ دی، نشان دادند که معرفت، عزت، ولایت، ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام و سربازی انقلاب را با هیچ گوهری عوض نمی‌کنند.

   حجت‌الاسلام برگی افزود: امروز نه تنها ملت ایران بلکه سیاستمداران جهان به این اعتقاد رسیده‌اند که ملت ایران مثل پولاد در برابر طوفان حوادث، تحریم، تهدید و فتنه‌ها ایستاده‌اند و پشتیبان اصلی آنان، خداست و این حقیقت، آنان را شکست‌ناپذیر کرده‌ است.

خواص در بستر فتنه‌‌ها غربالگری می شوند

   وی با اشاره به اقتصاد متزلزل و بی بنیان آمریکا و نخبگان عاریتی آن، متذکر شد: دارا بودن ۲۷ درصد انرژی جهان، ملتی ثابت قدم، چهارراه مواصلاتی دنیا بودن را از عوامل قدرت ایران عنوان کرد و افزود: در هارتلند دنیا، ایران آئورت قلب است و فهم، درک و بصیرت مردم آن، ایران را ایدئولوژیک‌ترین کشور دنیا کرده است.

   حجت‌الاسلام برگی با یادآوری کج‌اندیشی‌ها و ترس برخی از خواص در فتنه ۸۸، تصریح کرد: عده ای در آن فتنه، کار انقلاب را تمام شده می‌پنداشتند اما هیچ فتته، تهدید و حریمی نخواهد توانست قطار انقلاب را متوقف کند و این انقلاب تا رسیدن به آرمان‌های والای خود، مسیر خود را با صلابت ادامه خواهد داد.

   آیین بزرگداشت سالروز حضور حماسی ۹ دی سال ۸۸، با شرکت صدها نفری مردم و مسئولین در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات