حجت الاسلام رنجبر در نشست بصیرتی و روشنگری بسیجیان حوزه شهید ملاشاهی نصرآباد زاهدان گفت: حماسه نه دی جوشیده از ایمان و باطن مردم بود چرا که این مردم عاشق کشور و نظام شان هستند و با ایمان و اراده و بصیرت در میدان حضور دارند.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۶۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان ، احمد رنجبر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زاهدان در نشست بصیرتی و روشنگری حوزه مقاومت بسیج شهید ملاشاهی نصرت آباد که با حضور آحاد بسیجیان برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت حماسه نه دی ملت ایران در سال 88 که بساط فتنه و آشوب را جمع کرد اظهار کرد: حماسه نه دی مردم ایران در سال 88 فتنه چندین ماهه معاندان نظام چه در داخل و چه در خارج را برچید و حضور سیل خروشان ملت این جمعیت قلیل را از میان برداشت.

وی افزود: حماسه نه دی ملت ایران برخاسته از بصیرت توام با ایمان قلبی مردم عاشق انقلاب و کشورشان بود که برای دفاع از تمامیت کشور و نظام خود به میدان آمدند و بساط توطئه گران را برچیدند.

حجت الاسلام رنجبر خاطر نشان کرد: فتنه 88 برنامه ریزی دشمنان برای براندازی نظام اسلامی با ایجاد شبهه تقلب بود که متاسفانه ملت را به میدان کشاندند و آشوب و بلوا کردند اما در ادامه مشخص شد که این برنامه از قبل طراحی شده توسط سرویس های دشمنان قسم خورده این انقلاب و با نیروهای نفوذی داخلی انجام شده است.

وی تصریح کرد: سخنرانی های مقام معظم رهبری سبب بیداری مردم شد و خواص غفلت زده نیز به مرور از خواب غفلت بیدار شدند اما مردم ما از ابتدا با مشخص شدن فتنه با بصیرت صف خود را از فتنه جدا کردند و آنچه باقی ماند دست نشانده های دشمنان بودند که در نه دی آنها نیز از میان رفتند.

رنجبر با بیان اینکه این فتنه ها باید عبرتی برای خواص جامعه ما باشد گفت: در فتنه است که حق و باطل مشخص می شود و معلوم می گردد چه کسی طرفدار حق است و چه کسی طرفدار باطل و چهره اصلی افراد مشخص می شود.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب حماسه نه دی را جوشیده از ایمان و باطن مردم بیان می کند چرا که این مردم عاشق کشور و نظام شان هستند و با ایمان و اراده و بصیرت در میدان حضور دارند نه برای منافع شخصی و حزبی خود که اگر اینگونه بود تاکنون این انقلاب از میان می رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زاهدان عنوان کرد: دشمن همیشه و در همه حال در حال دسیسه و فتنه است و باید با ایمان و بصیرت و هوشیاری و اتحاد مردم و مسئولین این توطئه ها را خنثی کرد و در مسیر ولایت حرکت نمود چرا که قطب نمای ما در حرکت مسیر درست ولایت است.

وی با اشاره به موضوع نفوذ که رهبری تاکید دارند اظهار کرد: ما در پروژه نفوذ در ابعاد مختلف درگیر هستیم و دشمنان به دنبال روزنه ای برای حضور در داخل هستند و این روزنه می تواند از هر مسیر و کانالی باشد چه از طریق فرهنگی یا اقتصادی یا سیاسی یا اجتماعی و تحت تاثیر قرار دادن خواص جامعه که قبلاً امتحان خوبی در فتنه ها از خود نشان نداده اند.

رنجبر با تاکید بر بصیرت و روشنگری در جامعه گفت: امروز نیز دشمن تلاش دارد با موضوع برجام ما را تحت فشار قرار دهد و همه به خصوص مسئولین ما باید مراقب باشند و با تفکر و بدون عجله مسیر درست را در پیش گرفته و دشمنان را در اهداف خود ناکام بگذارند.

ارسال نظرات