️حماسه ۹ دی جاوید خواهد ماند و باید آن را گرامی و زنده نگه داشت، چون یادآور پایان پرخسارت‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۶۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر سرهنگ پاسدار محمد هراتی فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

یوم‌الله ۹ دی نقطه عطف و سرنوشت‌ساز در مقطع بسیار حساس تاریخ انقلاب اسلامی و مقابله آشکار و همه‌جانبه با فتنه برنامه‌ریزی شده توسط نظام سلطه و استکبار بین‌المللی به رهبری آمریکای جنایتکار بود.

 ️در این روز ملت خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری حاکی از بصیرت و آگاهی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پاسخی کوبنده به فتنه گران و پشتیبانان خارجی آنان دادند و حرکتی به یاد ماندنی و جاودان در تاریخ ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

 ️حماسه ۹ دی جاوید خواهد ماند و باید آن را گرامی و زنده نگه داشت، چون یادآور پایان پرخسارت‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی است.

 ️بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ایستادگی برآرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 ️امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‌سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند.

 ️اینجانب با گرامی‌داشت یوم‌الله ۹ دی، از همه مردم بصیر شهرستان ایرانشهر دعوت می‌کنم همراه با موج خروشان ملت فهیم ایران اسلامی در مراسمی که به این منظور برگزار می‌شود شرکت کرده و حماسه ماندگار دیگری را بر دفتر افتخارات مردم ولایت‌مدار و عاشورایی این خطه بیفزایند.

ارسال نظرات