حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک:

حضور پر شور مردم شهرستان بستک در حماسه ۹دی

کد خبر: ۹۵۶۶۷۰۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

حضور پر شور مردم شهرستان بستک در حماسه ۹دی

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،همزمان با سراسر کشور تجمع مردم ولایتمدار شهرستان بستک به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مسئولین ارشد شهرستان بستک، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای گمنام شهر بستک برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک در این مراسم اظهار داشت: مقاومت اسلامی هر روز بیشتر از دیروز در حال شکوفایی است.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار سلیمانی و سردار سید رضی موسوی، با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) گفت: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما نرسد.

 

وی افزود: حماسه مردم بصیر ایران اسلامی در این روز آن‌قدر زنده، مؤثر، الهام‌بخش و دارای امتداد تأثیر و ماندگاری است، که نه‌تنها قابل کتمان و فراموش‌ شدن نیست، بلکه به یک حقیقت بالنده در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه ما در این اجتماع بزرگ اعلام می‌کنیم که ملت ایران اسلامی خود رادر کنار ملت مظلوم غزه و فلسطین می‌داند و برای پیروزی این مردم دعا می‌کند، افزود: ملت مظلوم فلسطین و غزه ایستادگی را از عاشورا درس گرفتند و ظلم و ذلت را نمی‌پذیرند.

 

حجت الاسلام جهانگیری در پایان با بیان اینکه همه افکار عمومی دنیا برای حمایت از مردم غزه به میدان آمدند، گفت: هیمنه اسرائیل شکسته و ضربه غیرقابل جبران بر پیکره این رژیم جعلی وارد شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار