ریگی گفت: حماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد قدرت انقلاب اسلامی آشکار است و اطاعت مردم از رهبری و واکنش قاطع آنها به هتک حرمت عاشورا، ارائه الگوی حکمرانی جدید و حفظ استقلال‌طلبی در ۹ دی ۸۸ را متجلی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۰۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، نشست روشنگری به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و بیعت با ولایت در روستای یارمحمد علم از توابع شهرستان هیرمند  با حضور خواهران بسیجی برگزار شذ.

 زهرا ریگی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده حسن آبادی گفت: رخدادهای تاریخی کشور شگفتی‌ساز، تاریخ‌ساز و تجلی‌ساز و روزهای خدایی است که در جای جای بعد از انقلاب وجود دارد؛ اتفاق‌هایی که سال‌های اخیر رخ داد، نه تنها قابل فراموشی نیست بلکه به حماسه‌های تاریخی تبدیل شده و حماسه ۹ دی نمونه ای از آنهاست که برای ما به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه آنچه در ۹ دی رخ داد یک اقدام به لحظه و کارساز بود،ادامه داد: در شرایطی که دشمن همه امکانات خود را برای براندازی به صحنه آورده بود، حماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد قدرت انقلاب اسلامی آشکار است و اطاعت مردم از رهبری و واکنش قاطع آنها به هتک حرمت عاشورا، ارائه الگوی حکمرانی جدید و حفظ استقلال‌طلبی در ۹ دی ۸۸ را متجلی کرد.

ریگی تصریح کرد: پدیده نوظهور جنگ ترکیبی،جنگی جهانی و ابعاد آن پر دامنه است و امروز آمریکا به کمک صهیونیست‌ها وجبهه شرک و کفر و نفاق درهمه ابعاد همراه با شبکه‌سازی،ابعاد مختلفی را درجهت تجزیه کشور،کاهش قدرت منطقه‌ای و فروپاشی نظام دینی هدف قرار داده است ولی ایران اسلامی با هوشمندی دشمنان را در این جنگ شکست داد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن آبادی روستای محمد علم شهرستان هیرمند در پایان بیان کرد: وظیفه ما بانوان اینست که علاوه بر نقش همسری و مادری با حضور در صحنه های اجتماعی مثل همیشه پیرو ولایت فقیه باشیم و دشمنان را از اهداف شومشان مایوس نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار