خبرهای داغ:
دامغان_ حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک امام جمعه شهر دیباج شهرستان دامغان به مناسبت یوم الله ۹ دی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۸۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک امام جمعه شهر دیباج به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسمه تعالی
وَذَكِّرْهُم بِأَيَّامِ اللَّهِ

یوم‌الله نهم دی که سالگرد صحنه‌های دلدادگی مردم با ولایت و رهبری جامعه است، برگ زرینی از حماسه‌ بصیرت و هشیاری، دشمن شناسی و زمان شناسی ملت و مردمی است که زیر پرچم داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در عاشورای حسینی سال ۸۸ شکل گرفت.

این قیام مردمیِ برانگیخته از احساس وظیفه دینی، سیاسی و اعتقادی دلسوختگان به نظام ، باعث جمع شدن بساط فتنه‌گران داخلی و خارجی گردید.
عالمان ،اساتید، معلمان و تحلیلگران سیاسی و رهپویان خط ولایت نگذارند در پیچ و خم تبلیغات دشمنان آن ماجرای عظیم فراموش شود و برای نسل جدید بازگو کنند. فتنه ۸۸ ماحصل تلاشهای بیش از یک دهه دشمنان و منافقان بود که به لطف الهی و با حضور به موقع و مسئولانه مردم همیشه در صحنه خنثی گرید.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یوم الله نهم دی، با حضور گسترده خود علاوه بر تجدید پیمان امت با ولایت جامعه، از دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی اعلام انزجار می‌نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین قریب بلوک
امام جمعه شهر دیباج

ارسال نظرات
پر بیننده ها