روستاهای بالای ۲۰خانوار از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: یکی از برنامه‌های مهم طرح‌های آبرسانی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روستاهای بالای ۲۰خانوار از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۸۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

روستاهای بالای ۲۰خانوار از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عصر امروز در آیین افتتاح طرح عمرانی بندر دیّر با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت اظهار داشت: بسیج سازندگی در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به محرومین و نیازمندان و اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی نقش بسزایی دارد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در نقاط مختلف کشور طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیار خوبی اجرا شده است ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم طرح‌های آبرسانی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روستاهای بالای ۲۰خانوار از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

 

سردار زهرایی بیان کرد: بسیج سازندگی کشور در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی مناطق کم برخوردار توجه ویژه‌ای دارد.

 

در این آیین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: پروژه آسفالت در شهرستان دیر با همت بسیج سازندگی با ۱۴ هزار تن قیر و مساحت ۱۲ هزار متر مربع اجرا شده است.

 

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا با بیان اینکه هزینه زیرسازی این پروژه ها ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: همچنین زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی ۳ روستای علی‌آباد، حسن‌آباد و احمدآباد و جاده‌های بین مزارع نیز در دستور کار قرار دارد.

 

حسینی‌نیا بیان کرد: تعمیر و بازسازی هشت واحد اقشار نیازمند از دیگر پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه شهرستان دیّر است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات