خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون گفت: اقدام مردم در قیام ۹ دی ۱۳۸۸ مبنای دینی، الهی و اسلامی داشت.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۷۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه امروز کازرون گفت: اقدام مردم در قیام9دی 1388مبنای دینی، الهی و اسلامی داشت.

وی ادامه داد: مسائل فتنه، مسئله ای نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد و امنیت و آسایش جامعه اسلامی در فتنه از هم پاشیده می شود.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: قرآن‌ کریم جایگاه انسان فتنه گر را در جامعه اسلامی مشخص نموده است و اگر توبه الهی ننمایند حکم الهی در خصوص فتنه گر باید اجرا شود.

وی گفت: رویه 43ساله مردم این است که که اگر کسی از اصول اسلام، ولایت و قانون فاصله گرفت مردم خیلی سریع تکلیف خودشان را با او مشخص می نمایند.

 امام جمعه شهرستان کازرون ادامه داد: در جامعه اسلامی اگر از دین، شهدا، قانون و ولایت فاصله بگیرد مردم تکلیف او را مشخص می کنند و مردم مرگ سیا قتنه گران را امضا کرده اند.

وی تاکید کرد: اقدام مردم در9دی دهه بصیرت، میثاق مردم با ولایت مبنای دینی، الهی و اسلامی دارد و مردم به شایستگی پاسخ دادند.

امام جمعه کازرون در ادامه با تبریک ایام ولایت حضرت‌ فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: میلاد حضرت زهرا(س) به شایستگی روز زن نام گزاری شده است که باید مواظب کم رنگ کردن خانواده و زن توسط دشمنان باشیم.

حجت الاسلام صباحی با گرامیداشت یاد خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: کمال، اوج و ایمان شهید سلیمانی در ارتباط با ولایت مشخص بود و در رابطه با ولایت نکاتی عالی از شهید عزیز به یادگار مانده است.

امام جمعه شهرستان کازرون با گرامیداشت دهه کازرون یادبود بزرگانی همچون ناصر دیوان کازرونی، 85شهید در عملیات کربلای 4در یک روز و 3 شهید انقلاب در 9 دی سال1357شهدای خدیو، بانو برنجی و شیخیان از برپا کنندگان یادواره شهدا تشکر کرد.

به گزارش بسیج، نمازگزاران کازرونی همچنین در این مراسم با گرامیداشت شعارهای استکبار ستیزی ضمن حمایت از مردم غزه قیام مردم کازرون در 8دی ماه سال1388 را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها