خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) همدان به مناسبت یوم الله ۹ دی

همدان- سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۳۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

«ان تنصراالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود و نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران شد.

ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حماسه‌ای که در این روز بزرگ خلق کردند به همه مستکبرین جهانی نشان دادند که این ملت با پیروی از پیام همیشه جاوید عاشورا و کربلای حسینی و حرکت در مسیر حقانیت هرگز تسلیم فشارها و توطئه‌های آنها نخواهند شد.

اکنون پس از گذشت ۱۴ سال از آن روز تاریخی، نظام جمهوری اسلام ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و وحدت و بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران دارای ثبات، امنیت، عزت واقتدار مثال زدنی در جهان است که همین امر موجب شده تا دیگر هیچ قدرتی به خود جرات تعدی و تعرض به آن را ندهد.

آری، نهم دی‌ماه به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) روز تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

سپاه انصارالحسین (ع) همدان سالروز حماسه نهم دی ماه هر سال را فرصتی مجدد برای تجدید‌پیمان ملت ایران با آرمان‌های بلند انقلاب، امام (ره) و شهدای گرانقدر و بیعت مجدد با ولایت و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و عرصه‌‌ نمایش اراده و آمادگی ملت بزرگ ایران برای مقابله قاطع با توطئه‌های دشمن دانسته و اعلام می‌دارد ‌یادآوری عبرت‌های تاریخی، نه تنها انقلاب اسلامی و سدّ پایبندی و تعلق ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌ها و اعتماد آنان به نظام را نفوذناپذیر می‌‌سازد، بلکه دشمن را در پیگیری راهبردها و سناریوهای شیطانی ضدایرانی خود بیمناک و ناامید می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات