خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسنی:

حماسه بزرگ ۹ دی یک آزمون دیگری برای ملت بزرگ ایران بود

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اینکه حماسه بزرگ ۹ دی یک آزمون دیگری برای ملت بزرگ ایران بود، گفت: نفوذناپذیری این ملت درطول انقلاب بارها برای تمام دشمنان داخلی و خارجی به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۸۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
حماسه بزرگ ۹ دی یک آزمون دیگری برای ملت بزرگ ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان در خصوص حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه بزرگ ۹ دی باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین اجتماع و راهپیمایی سراسری مردم ایران در ۳۰ سال گذشته بود.

وی با اینکه حماسه بزرگ ۹ دی یک آزمون دیگری برای ملت بزرگ ایران بود، افزود: موضوع نفوذناپذیری ملت در طول سالیان انقلاب بارها و بارها برای تمام دشمنان داخلی و خارجی به اثبات رسیده است و هر بار که آنها خواستند ملت ایران را مورد آزمون قرار بدهند با پاسخ سخت مردم مواجه شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: ملت عزیز ایران در حماسه ۹ دی خوش درخشیدند و نشان دادند که در مقابل توطئه‌گران و حوادث مختلف انقلاب مثل کوه پشت نظام ایستاده‌اند و در واقع حماسه  ۹ دی پاسداشت ارزش‌های اسلامی و تعالیم دین اسلام و مکتب عاشورا و پاسداشت جمهوریت و توجه به رای مردم و پاسداشت قانون و قانونگرایی بود.

وی ابراز کرد: در فتنه ۸۸ خیلی از افراد در آزمون تجدید شدند و به میدان نیامدند و رفوزه شدند و عرصه را خالی کردند؛ اما ملت بزرگ ایران در این آزمون پیروز و سربلند و قبول شدند.

حسنی با بیان اینکه مهمترین عامل در خنثی‌سازی طرح شیطانی فتنه ۸۸، حضور مبتنی بر ایمان دینی مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی، امدادهای غیبی الهی که همواره یاور انقلاب و نظام اسلامی بوده است، عنوان کرد: هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و استقامت بر گفتمان رهبری و وحدت بر محوریت منویات رهبر معظم انقلاب موثرترین راهبرد عبور از همه فتنه‌ها و توطئه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار