خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع صدها نفری مردم و بسیجیان، فتنه‌ و کینه‌های دشمن را تمام ناشدنی دانست و گفت: تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۲۷
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و مشکلات دوران صدر اسلام و آزار و اذیت‌هایی که بر اثر بی‌بصیرتی متوجه معصومین علیهم‌السلام شده است، متذکر شد: مسیر تعالی اسلام همواره بسیار سنگلاخ، ناهموار و مشکل بوده است و بی‌بصیرتی برخی از اصحاب، مشکلات و موانع رشد و پیشرفت اسلام را پیچیده‌تر و سنگین‌تر کرده است.

   وی با یادآوری مشکلات عدیده ناشی از فتنه‌های جمل، خوارج و در عصر حاضر فتنه ۸۸؛ بر مطالعه تاریخ و عبرت گیری توصیه کرد و گفت: فتنه‌گران با رویکردهای قدرت‌طلبانه و دنیا گرایانه و با شعارهای عوامفریبانه، مردم و برخی از خواص را با خود همراه کرده و بیشترین ضربه‌ها را بر پیکره اسلام وارد کرده‌اند.

   فرمانده سپاه میانه، توهین و هتک حرمت اهل بیت علیهم‌السلام را یکی از اهداف اصلی دشمن از ایجاد فتنه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: همسویی و گاها سکوت معنادار خواص بی بصیرت، آتش فتنه‌ها را پرفروغ می‌کند اما بصیرت و پیروی از سیره نبوی به عنوان اسوه حسنه، ما را در برابر این فتنه‌ها مصون خواهد داشت.

   بیرامی عافیت‌طلبی و دنیاگرایی را مانع از درک واقعیات دانسته و بصیرت را باطل‌السحر نفوذ و فتنه عنوان کرد.

   وی در ادامه با بیان اینکه علارغم تمامی دشمنی‌ها و فتنه و نفوذ دشمن، هر روز شاهد گسترش پرقدرت و پرشدت اسلام در جهان هستیم، اتخاذ اقتصاد مقاومتی، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، بی‌اثر کردن تحریم، اولویت قرار دادن دیپلماسی با همسایگان، حکمرانی امامین انقلاب اسلامی، نوع مدیریت و حاکمیت نظام اسلامی، و مهارت در بقا را عوامل موفقیت و قدرت کشور به برکت گفتمان‌های رهبری برشمرد که دشمت را پرهراس و مرعوب کرده است.

   بیرامی در پایان جوانان را به بصیرت توصیه کرد و افزود: باید مراقب باشیم که امروز دشمن، راهکار مقابله با کشور را آلوده کردن جوانان و جداسازی آنان از نظام می‌داند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار