مدیر مرکز رشد جامع علم و فناوری پارک ایلام گفت:رویداد تولید محتوای بسیج فرصتی برای پیاده‌سازی ایده‌های نخبگان است.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۵۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهره معتمدی نیا روز پنجشنبه ۰۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در جریان برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی برای جوانان نخبه است که ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنند.

 

مدیر مرکز رشد جامع علم و فناوری پارک ایلام گفت: خوشبختانه در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای خوبی بین داورها منتورها و شرکت‌کنندگان برقرار است و همین موضوع باعث می‌شود تا فضای سازنده‌ای برای پرورش ایده‌های نخبگان فراهم شود. 

 

 وی افزود: در این رویداد ایده‌های وجود دارد که قابلیت اجرای حتی در سطح کشور دارند و به همین منظور پارک علم و فناوری ایلام از این ایده‌های حمایت می‌کند و فضای فراهم میاورد تا نخبگان در این زمینه بتوانند استعداد خود را بروز دهند.

 

معتمدی بیان کرد: در این رویداد، مرکز رشد حمایت‌های ویژه‌ای به عمل خواهد آورد تا ثمره و نتیجه خلاقیت این عزیزان را تا ورود به بازار مشاهده گردد.

 

 

 مدیر مرکز رشد جامع علم و فناوری پارک ایلام بیان کرد خوشبختانه امسال نسبت به سالهای گذشته استقبال‌های خوبی صورت گرفته که ۱۸ تیم در قالب تیم های سه تا پنج نفره شرکت نموده که در موضوعات مختلف به رقابت می‌پردازند.

 

 وی گفت: امیدواریم ایده‌های که توسط داروران برگزیده می‌شوند با حمایت‌های مسئولان به سرمایه گذار معرفی شده و شاهد حضور این عزیزان در شرکت‌های فناور خود باشیم.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار