قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۸۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، نشست هماهنگی این قرارگاه صبح امروز با حضور سرهنگ سعید برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، سرهنگ ایمان خردمند معاون فرهنگی سپاه فتح و مسئولان اقشار بسیج و حضور فرماندهان نواحی شهرستان های استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح در این نشست ضمن تشریح اهداف این قرارگاه گفت: امسال شعار هفته مقاومت به نام "شهید القدس" نامگذاری شده است و برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در استان باید متناسب با موضوع، هدفمند و حداکثر تاثیری گذاری را در جامعه داشته باشند.

سرهنگ سعید برومند زاده افزود: برای اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید کار قرارگاهی شکل بگیرد و در سطح شهرستان ها معاونت هایی ذیل این قرارگاه مرکزی تعریف شود.

وی ابراز داشت: فضای رسانه ای و رویداد سازی فرهنگی در سطح رسانه های استان از دیگر اقداماتی است که باید در حوزه های مختلف سمعی بصری با هدف ذهنیت سازی افکار عمومی شکل گیرد تا علاوه بر غیر تکراری بودن برنامه ها از عادی بودن آنها نیز جلوگیری شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح گفت: برنامه های فرهنگی هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید به شیوه ای نو و هدفمند اجرا شود که پیامد محوری و نتیجه گیری در آنها نیز مدنظر قرار گیرد.

سرهنگ برومند زاده بیان کرد: تمرکز مجموعه سپاه و بسیج در هفته مقاومت نباید تنها بر روی یک برنامه ی محوری باشد بلکه باید همه اقشار درگیر شوند و به نقش آفرینی بپردازند ضمن اینکه در مدارس و دانشگاه ها این برنامه ها پررنگ تر اجرایی شوند.

وی برون سپاری و مردمی کردن برنامه های هفته مقاومت را از دیگر انتظارات برشمرد و افزود: برنامه های این هفته باید تبیین کننده مکتب، نقش و خدمات شهید سلیمانی باشد.

برومند زاده از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه ویژه هفته مقاومت در 10 دی ماه خبر داد و ابراز داشت: ظرفیت فضای تبلیغات محیطی از جمله بیلبوردها، تابلوها و تلویزیون های شهری باید متناسب با هفته مقاومت به تبلیغ و پخش برنامه ها بپردازند.

در این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان برنامه های اجرایی و پیش بینی شده جهت اجرا در هفته مقاومت پرداختند.

تشکیل قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استانتشکیل قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استانتشکیل قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استانتشکیل قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استانتشکیل قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استانتشکیل قرارگاه فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در سپاه فتح استان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار