مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات بانوی فداکار حضرت ام البنین(س) در زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۸۳
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زهک، صبح امروز مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات بانوی فداکار حضرت ام البنین(س) با حضور مسئولین شهرستان زهک و مسیول بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)، با اشاره به ویژگی‌های این بانوی بزرگوار بیان کرد: تواضع و ادب این بانو در برابر امیر المومنین (ع) و فرزندان آن حضرت یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان بوده است.

وی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا، ام البنین زمان ما هستید، افزود: همه ما مدیون خون مطهر شهدا و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا هستیم.

کوچکزایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جامعه، بیش از هر زمانی اهمیت ایثارگری های شهدا مشخص می شود و شهدا عامل اصلی اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی، ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

مدیر آموزش و پرورش زهک تصریح کرد: خانواده شهدا به ویژه مادران و همسران شهیدان با صبوری و استقامت، راه شهدا را ادامه داده و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسئولین و مدیران است.

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از مادران و همسران و فرزندان شهدای شهرستان زهک تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار