معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پرداخت حدود یک‌هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره‌بهای ۵ پنج هزار و ۵۴۵ واحد مسکونی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۶۳
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه ثبت‌نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

 وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲ هزار و ۶۹۷ نفر از شهروندان سیستان و بلوچستان در سامانه جامع طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: ۸ هزار و ۸۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که تاکنون ۵ هزار و ۵۴۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و بقیه نیز در حال انجام است.

 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سقف تسهیلات کمک و ودیعه مسکن در زاهدان و سایر نقاط شهری را به ترتیب یک‌هزار و ۵۰۰ و یک‌هزار میلیون ریال و نیز در مناطق روستایی ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

 وی تأکید کرد: مستأجرانی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات نشانی سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار