خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

مسجد؛ محور و مبدا کار محله های اسلامی باشد/هدف دشمنان، جوانان ما هستند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: دشمن از طریق فضای مجازی جوانان ما را هدف قرار داده است و می خواهد آن ها را نا امید می کند.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۶۱
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

مسجد؛ محور و مبدا کار محله های اسلامی باشد/هدف دشمنان، جوانان ما هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع بسیجیان شهرستان گالیکش گفت: یکی از اصلی ترین ماموریت های پایگاه بسیج، ایجاد محله اسلامی است.محور و مبدا کار در ایجاد محله های اسلامی، مسجد است.

وی افزود: دشمنان با استفاده از فضای مجازی، به دنبال نابودی روش ها و سنت های ما هستند که اگر این اتفا۴ بیفتد خطر بزرگی برای ما حساب می شود.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: مردم ما در فتنه ۸۸ ، تابوت فتنه را میخکوب کردند و به زباله دان تاریخ انداختند که آن روز یوم الله ۹ دی است. امروزه مرز های تفکر انقلاب اسلامی در کنار دریای سرخ و مدیترانه مشاهده می شود.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات باعث ناامنی و هرج و مرج خواهد شد و ما در ایران اسلامی، همه سرنشین یک کشتی هستیم و اگر این کشتی سوراخ شود همه باهم غرق خواهیم شد.

 ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: دشمن از طریق فضای مجازی جوانان ما را هدف قرار داده است و می خواهد آن ها را نا امید می کند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون وقت گله و قهر نیست، مشکلاتمان را کنار بگذاریم و همه تلاش کنیم کشورمان در مقابل دشمنان روسفید شود و انشالله انتخابات پرشور و حداکثری داشته باشیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار