معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از برگزاری همایش گردشگری آگاهانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۳۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان؛ رضا گنجعلی اظهار داشت: این همایش یک روزه صبح‌ امروز و با حضور اساتید برجسته ملی در محل پارک علم وفناوری زاهدان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: در این همایش فعالان حوزه گردشگری، هتل داران، مدیران بومگردی ها و مراکز اقامتی استان و مدیران ستادی ادارات شهرستانی حضور داشتند که به صورت کارگاهی مباحث مورد نیاز حوزه کاری خود را مطرح و آموزش های لازم را دریافت کردند.
او ادامه داد: شیوه های نوین جذب گردشگر بر پایه اصول محوری، اقتصاد پویا و مردمی، امنیت گردشگری و شناخت آگاهانه و روش برخورد و همراهی با گردشگران در ابعاد مختلف و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
او تاکید کرد: فعال سازی و پویا کردن انجمن و تشکل های تخصصی در سیستان وبلوچستان یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان حوزه بود که در این همایش به صورت جدی مطالبه شد.
او تاکید کرد: ۳۹ رویداد مختلف برای سیستان وبلوچستان تدوین شده که در صورت هم افزایی و مشارکت همه فعالان این حوزه می توانیم استان را به بهترین نحو و بیشتر از گذشته در سطوح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم و ما نیز به طور کامل پذیرایی همکاری، پیشنهادات و انتقادات همه ثمن ها و گروه ها هستیم.

به‌گفته گنجعلی؛ در پایان همایش یک روزه نیز تعدادی از فعالان این حوزه از طرف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اهدا آثار صنایع دستی بومی استان تقدیر شد.

ارسال نظرات