خبرهای داغ:
گردان 122امام حسین(علیه السلام) :

برنامه روشنگری و جهاد تبیین مدارس در شهرستان نجف آباد

به منظور بالا بردن بینش بصیرتی، برنامه روشنگری و جهاد تبیین توسط اساتید وپایوران با حضور دانش آموزان، مدیران، معلمان، اساتید و پایوران گردان 122امام حسین(علیه السلام) در مدارس شهدای ویلاشهر و امیرکبیر نجف اباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۵۰
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن بینش بصیرتی، برنامه روشنگری و جهاد تبیین توسط اساتید وپایوران با حضور دانش آموزان، مدیران، معلمان، اساتید و پایوران گردان 122امام حسین(علیه السلام) در مدارس شهدای ویلاشهر و امیرکبیر نجف اباد برگزار گردید.

فرمانده گردان122امام حسین(علیه السلام) گفت: برنامه روشنگری و جهاد تبیین  مدارس شهرستان نجف آباد با حضور اساتید و پایوران  گردان 122امام حسین (علیه السلام) در مدارس شهدای ویلاشهر و امیرکبیر نجف اباد برگزار گردید، در این برنامه با توجه به اهمیت شناخت دفاع مقدس وتببین آن در بین دانش آموزان جهت برطرف نمودن شبهاتی که از طریق فضای مجازی القا می گردد توضیحاتی ارائه گردید و در مورد جنگ شناختی و ترکیبی که از ناحیه دشمن جهت ضربه از درون  سازماندهی می گردد و اهداف پشت پرده آن و همچنین طریقه مقابله با آن مباحثی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

  این فرمانده گردان در ادامه بیان داشت: در ادامه اهداف دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای و برنامه های آنها جهت چندگانگی و تجزیه ایران و ایجاد حس نا امیدی در بین جوانان با فرافکنی و القا ناتوانی نظام در اداره کشور  نیز با توجه به اهمیت موضوع برای دانش آموزان توضیحاتی ارائه گردید که با استقبال آنان مواجه گردید.

 در پایان نیز به سئوالات و شبهات مطرح شده گوناگون دانش آموزان در مورد مطالب و مسائل مختلف ارائه شده با دلیل و منطق جواب داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار