خبرهای داغ:
در راستای ایجاد نشاط وهمدلی در بین خانواده ها برنامه اردوی خانوادگی بسیجیان با حضور بسیجیان وپایوران گردان ۱۲۴ امام حسین )علیه السلام(در منطقه تپه های شنی حسن آباد شهرستان ورزنه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۴۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام:فرهنگی گردان ۱۲۴ امام حسین علیه السلام گفت: با توجه به اتمام فصل پاییز، برنامه ریزی برگزاری اردوهای خانوادگی در دستورکار فرماندهی و فرهنگی گردان قرار گرفت و نخستین اردو خانوادگی با حضور کلیه کارکنان و خانواده هایشان برگزار گردید و یک روز شاد و مفرح را در فضای ماسه ای وبیابانی سپری کردند.

این فرمانده در ادامه افزود:    ما در راستای ایجاد نشاط وهمدلی در بین خانواده های بسیجیان و تشویق آنها در جهت حضور در برنامه های گردان سعی میکنیم با توجه به فصل سال در مناطق مختلف استان وتشکر اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی نمائیم.

وی تصریح کرد در این اردو ناهار توسط گردان تهیه شده و نیروها همراه با خانواده هایشان اقدام بازی فوتبال و والیبال در ماسه ها نمودند.

لازم به ذکر است  مراحل بعدی  این دوره از اردوها برای همکاران و خانواده‌ای آنها برنامه ریزی و ان شاءلله در آینده برگزارخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار