مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با مسئول سازمان بسیج استان و فرمانده حوزه ادارات دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۲۸
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، داود سعدزاده مدیرکل و فرمانده پایگاه شهدا تامین اجتماعی اداره کل استان البرز، با هدف تعامل بهتر، با سرهنگ پاسدار علیزاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان و قربانی فرمانده حوزه مقاومت ادارات کل استان البرز  دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است، در این دیدار مدیرکل استان طی گزارشی از وضعیت فعالیت‌های بسیج پایگاه شهدای تامین اجتماعی اداره کل سخنانی بیان و از پورتقی فرمانده پایگاه بسیج اداره کل و شورای پایگاه شهدای تامین اجتماعی تشکر کرد.

داود سعدزاده گفت: تأمین اجتماعی در رویکرد دینی، دنبال تحقق عدالت است و این سازمان در نحوه خدمت رسانی خود در نظام جمهوری اسلامی، از ایده تا عمل نیازی مبرم به تفکر بسیجی دارد.

 مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز بیان کرد: در رویکرد تأمین اجتماعی باید از تسلیم شدن در برابر وضع موجود فاصله بگیریم و با تفکر بسیجی و با رویکرد تحولی، خود را به مرز دانش و کارآمدی برسانیم.

وی افزود: در حوزه تأمین‌اجتماعی، بهترین منشور امیدآفرینی برای  افراد تحت پوشش این سازمان، تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.

 مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز تصریح کرد: امروز بیش از ۵۵ درصد مردم استان البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند و با رویکرد بسیجی و عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب باید به پوشش  درصد بالاتری در سطح در استان برسیم.

وی گفت: در همین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای نخستین بار، بحث توسعه کیفیت زندگی در قالب مطرح کردن سطوح مختلف بیمه از سطح پایه تا سطح تکمیلی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: نظام در تبیین دستاورد‌ها مظلوم است؛ آتش به اختیاری برای همین جا و امروز یکی از تکالیف ما در جنگ نرم، تبیین دستاورد‌های نظام است.

شایان ذکر است، در این مراسم پورتقی فرمانده پایگاه بسیج شهدای تامین اجتماعی، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کارکنان سازمان تامین اجتماعی به اقشار ضعیف و ذی نفعان سازمان، گفت: همکاری سازمان تامین اجتماعی در حوزه بسیج و حفظ ارزش‌های والا برجسته و فعال بوده است.

سرهنگ علیزاده مسئول سازمان بسیج ادارات استان البرز، عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان البرز را مثبت دانسته و گفت: از آن جا که تامین اجتماعی یک سازمان ارزش محور است، باید تلاش شود تا فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری به فراموشی سپرده نشود.

وی افزود: باید با تعامل و همدلی برای ارتقای خدمات این سازمان برنامه ریزی کنیم و اینکه ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری از وظایف پایگاه‌های بسیج شعب این اداره کل است، اظهار داشت: تامین اجتماعی استان با داشتن ۵۰۰ نفر پرسنل در واحد‌های مختلف بیمه‌ای، یک ظرفیت و سرمایه قابل توجه نیروی انسانی دارد که تعداد قابل توجهی از این تعداد در واحد‌های بسیج عضویت فعال دارند و خدمات سازمانی خود را به بهترین نحوی ممکن ارائه می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار