نشست جهاد تبیین با محوریت اعتقادی و بصیرت افزایی خواهران بسیجی در پایگاه مهدیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۳۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهامحال بختیاری؛ مربی حلقه صالحین، در ابتدای سخنان خود، یکی دیگر از اهداف جهاد تبیین را  بصیرت‌افزایی در جامعه دانست و گفت:فردی که مردم را به توحید دعوت می‌کند باید برخوردار از بصیرت لازم باشد و تنها شخص بابصیرت می‌تواند در مردم بصیرت ایجاد کند.

سرکار خانم مرادی، با قرائت قُلْ هَٰذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي ۖ وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ؛ خداوند در آیه ۱۰۸سوره مبارکه یوسف، می فرماید"بگو: طریقه من و پیروانم همین است که خلق را به خدا با بینایی و بصیرت دعوت کنیم، و خدا را از شرک و شریک منزه دانم و هرگز به خدای یکتا شرک نیاورم" این آیه مبارکه دلالت بر این دارد که اصحاب پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم و مؤمنین باید به قدر استطاعت، دعوت به اسلام کنند.

وی، هدف اصلی دشمن را فکر و اعتقادات ما دانست و افزود: دشمن می‏خواهد آن طور که او خواهان است، فکر کنیم و از اعتقادات ما، ارزش‏هایمان دور کنند.

مرادی، در پایان سخنان خود گفت:در امور معنوی و آخرتی الگویتان کسانی باشد که از شما بالاتر هستند و در امور مادی و دنیای به پایین‏تر از خودتان نگاه کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار